זירת האירוע בשדרות מוריה (צילום: דוברות המשטרה)
זירת האירוע בשדרות מוריה (צילום: דוברות המשטרה)

חשד לרצח לאור היום במוריה: הפצוע מירי נפטר

תושב קרית ים בן 38 אשר מוכר למשטרה נהרג הבוקר מירי בשדרות מוריה. עדי ראייה סיפרו כי היורה רדף אחריו, ירה בו כעשרה כדורים ונמלט מהמקום על אופנוע. מדוברות מד"א נמסר כי חובשים ופראמדיקים ביצעו באיש פעולות החייאה ופינו אותו לבית החולים, שם נקבע מותו. המשטרה חוקרת, הרקע הוא ככל הנראה פלילי

פורסם בתאריך: 6.7.23 09:46

חשד לרצח לאור היום: תושב קרית ים בן 38 אשר מוכר למשטרה נהרג מירי בשדרות מוריה. עדי ראייה סיפרו כי היורה רדף אחר הקורבן, ירה בו כעשרה כדורים ואחר כך עלה על אופנוע ונמלט מהמקום.

מדוברות מד"א נמסר כי הבוקר (חמישי) בשעה 9:26 התקבל דיווח במוקד 101 של הארגון במרחב כרמל על גבר שנפצע באירוע אלימות בשדרות מוריה. חובשים ופראמדיקים העניקו טיפול רפואי לאיש שסבל מפציעות חודרות, ביצעו בו פעולות החייאה ופינו אותו לבית החולים.

מהמשטרה נמסר כי היא פתחה בחקירת האירוע, שעם מותו של הפצוע הפכה לחקירת רצח, וכי שוטרי מרחב כרמל פתחו בסריקות אחר מבצעי העבירה, לצד איסוף ממצאים בזירה על ידי חוקרי המז"פ. הרקע לאירוע הוא ככל הנראה פלילי.

 

 

חובש בכיר במד"א עומרי אבו רומי: "כשהגענו למקום ראינו את הגבר שוכב מחוסר הכרה על המדרכה, כשהוא סובל מפציעות חודרות. הוא היה ללא דופק וללא נשימה, ומיד התחלנו לבצע בו פעולות החייאה מתקדמות שכללו עיסויים, הנשמות ומתן תרופות. העלינו אותו לניידת טיפול נמרץ ופינינו אותו במהירות לבית החולים תוך המשך ביצוע פעולות החייאה, כשמצבו קריטי".

נפתלי פיירברגר, חובש איחוד הצלה: "לדברי עוברי אורח, האיש נפגע מירי. הענקנו לו סיוע ראשוני מציל חיים, והוא פונה לבית החולים".

 

זירת האירוע בשדרות מוריה (צילום: דוברות המשטרה)

זירת האירוע בשדרות מוריה (צילום: דוברות המשטרה)

 

אולי יעניין אותך גם

תגובות

2 תגובות
  1. לבדוק את כל אתרי תמא 38 בחיפה במיוחד חניונים תת קרקעיים

    לבדוק אם מדובר בסכסוכי כנופיות פרוטקשן מאתרי תמ"א 38
    מביאים לכאן פועלים מכל מיני בלי לבדוק והם מנהלים "שמירת אתרים"
    האם יתכן שזה סכסוך בין עבריינים על טריטוריות שמירה..

  2. ג'נגו

    כך זה שמתחילים בקטן בעבריינות בניה בפינת מוריה-זרובבל שכולו משמש למסחר במקום למגורים וממשיכים ברצח. כיצד יסיימו? האם יעלה על הדעת כי בין באות המספרה הלא חוקית המתנהלת במקום, גם חברות מועצת העיר ובכירות העיריה? הכל לכאורה כמובן.

🔔

עדכונים חמים מ"כלבו - חיפה והצפון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר