צבי ברבי
צבי ברבי

רשימה בראשות צבי ברבי תתמודד למועצת העיר חיפה

יו"ר ועד נוה שאנן-רמות רמז לשעבר הקים רשימה שתתמודד בבחירות המוניצפליות ב-2018. ברבי מתכוון לדרוש את תיקי החינוך, הרווחה והתעסוקה

פורסם בתאריך: 30.7.17 16:38

צבי ברבי, לשעבר יו"ר ועד שכונת נוה שאנן-רמות רמז, מתכוון להתמודד בבחירות המוניציפליות הבאות למועצת העיר בראש רשימת פעילים מהרובע. הבחירות אמורות להתקיים בחודש אוקטובר 2018, ובישיבת ייסוד הרשימה שנערכה לאחרונה הוחלט לנסות ולבדוק גם את האפשרות לרוץ במשותף עם רשימה קיימת.

להערכתו של ברבי תומכים בו וברשימתו קרוב ל-10,000 בוחרים. לדבריו, מכיוון ששיעור המצביעים בבחירות המוניציפליות הוא נמוך, הוא מביא עמו נדוניה משמעותית של תומכים.

ברבי כיהן במשך שלוש שנים כיו"ר ועד נוה שאנן-רמות רמז והתפטר מהתפקיד בדיוק לפני שנה בטענה שהעירייה מצרה את צעדיו ומטרפדת יוזמות שלו. בראיון ל"כלבו" לפני יותר משנה הוא הצהיר כי הוא לא פוסל התמודדות על ראשות העיר, ומאז לדבריו לא זכה עוד לשיתוף פעולה מהעירייה.

לשאלה במי תתמוך רשימתו לראשות העיר אמר ברבי כי הוא אינו פוסל אף מועמד, ובכלל זה את ראש העיר יונה יהב: "אנחנו קבוצה גדולה שמונה עשרות פעילים ועוד אלפי תומכים. אין לנו ספק שניבחר למועצת העיר. השאלה כרגע היא מסגרת ההתמודדות – אם נעשה זאת כגוף עצמאי או ביחד עם סיעה קיימת. כבר נפגשתי עם גורמים בכירים בפוליטיקה הארצית שלחלקם יש ייצוג במועצת העיר ולחלקם עדיין לא, ונודיע על החלטתנו בקרוב".

מהו מצע הרשימה?

"אנחנו רוצים לשפר את החינוך הכושל בחיפה. זה לא סוד שמעוטי היכולת אינם זוכים לאותה רמת חינוך שזוכים לה מי שבאים מבתים מבוססים. לדוגמה, זמן קצר אחרי שהודענו על פתיחת כיתות סיוע לתלמידים מתקשים בבית הספר עירוני ג' בנוה שאנן אחר הצהריים בשיתוף עם מכללת גורדון לחינוך הרשימות התמלאו. הנושא השני הוא תעסוקה, במיוחד בקרב גמלאים וכאלה שנפלטים ממקומות עבודה בגיל 40 והעירייה לא מסייעת להם. התחום השלישי הוא רווחה. אלו הם שלושה תחומים שהעירייה נכשלה בהם, ואנחנו מבקשים את התיקים הללו כדי לשפר את המצב".

שוחחת כבר על הנושאים הללו עם יהב?

"עדיין לא מכיוון שעוד לא החלטנו במי לתמוך. כרגע יש רק שני מועמדים שהכריזו על רצונם להתמודד על ראשות העיר, ויהב הוא אחד מהם. אנחנו לא פוסלים אף מועמד ומבחינתנו כולם ראויים להיות ראש עיר. בכל מקרה, התנאי שלנו יהיה שהרשימה תקבל את שלושת התיקים הללו".

 

אולי יעניין אותך גם

תגובות

15 תגובות
  1. תושב נווה שאנן

    סתם בלום נפוח שמלא בעצמו ומתפאר בהישגים לא שלו. בנאדם כוחני שחוסם ומוחק כל אחד שלא מסכים איתו בפייסבוק, גם אם מגיבים לו בנימוס. הוא ניצל את נווה שאנן בשביל הקידום הפוליטי האישי שלו ועכשיו הוא רוצה לנצל את כל העיר לשם כך.

  2. נווה שאננית

    הבנאדם היחיד שמסוגל לשנות משהו
    כל הכבוד צביקה סומכים עליך
    צביקה עזר לבת שלי שהייתה עם בעיה רפואית בבית הספר
    תודה אני לא אשכח לך את זה והלוואי שתיבחר ואנשים יפקחו עיניים שרק אתה מזיז דברים

  3. משתמש אנונימי (לא מזוהה)

    ולמגיב למעלה- איך הוא ניצל אם הוא עשה הכל בהתנדבות במשך 3 שנים? אתה עשית משהו יותר טוב? אתה כנראה בנאדם חצוף ועיוור למתרחש אם ככה אתה מדבר. מה הוא מרוויח מזה? הכל ללא שכר.
    מעניין של מי אתה שתול ומטעם מי אתה שככה אתה מדבר לאדם שנתן את הנשמה לאנשים.

  4. ברוריה

    צביקה הוא איש יקר.האיש הנכון במקום הנכון
    הלוואי והאיש היקר הזה יתמודד לראשות העיר
    ובאמונה שלמה מאמינה שיתרום רבות כפי שתרם ופיתח את נווה שאנן והכול בהתנדבות האיש נטול אינטרסים.
    איש של עשייה ולא דיבורים.אני תקווה כי רבים יתגייסו
    למענו ולמען הקמת רשימתו.

  5. משתמש אנונימי (לא מזוהה)

    כל הכבוד על ההתמודדות! בטוח שתצליח כי יש לך את היכולות יא בולדוזר!
    ובנימה אישית- בחיים לא ראיתי בנאדם כמוך, שככה משקיע ודואג לאחרים.
    עברתי על הפעילויות שלך בפייסבוק- אף אחד לא עשה דברים כאלה לפניך.
    מאחל לך בהצלחה וכל טוב מתושב חיפה

  6. יצחק

    לכל החברים בנווה שאנן , האחד שהבטיח ומקיים זה צביקה ברבי , ראינו הרבה את מעשיו המבורכים עם הילדים המתקשים בלימודים , חוגים שעזרו לילדים שחמט ועוד.. .
    הרבה בעלי עסקים בנווה שאנן ירצו אחד כזה בעירייה , למי לא עזר ניצולי שואה שאף אחד לא ספר הוא הגיע אליהם , תראו את דף הפייסבוק שלו ותבינו מי זה צביקה ברבי.
    מאחל לו בהצלחה וב"ה נעזור שייבחר בגדול .

  7. צחי

    לתושבי נווה שאנן היקרים.
    לא נשכח לצביקה ברבי על העשייה המבורכת במשך 3 שנים , על העזרה לילדים ולנוער בתגבור במתמטיקה ובאנגלית ועוד.. על הירתמות בעלי עסקים לטובת תושבי הרובע ומה לא.
    ביום הבחירות עוזרים לצביקה וחבריו להיבחר בגדול ואני במיוחד כיו"ר ועד בית רב קומות שהיה איכפת לו מאיתנו הדיירים נעזור לו בכדי שיוכל להמשיך בפעולות המבורכת שלו.

  8. פרח יצחק

    כמה רוע יש אצל אנשיםפ שלא מבינים דבר וחצי דבר מחייהם. העיקר להגיד רע על אנשים. תאכלו את הכובע כל הקנאים כי אף פוסט אתם לא מצליחים להרים כי צביקה היחיד שגם צנוע וגם באמת עושה משהו!!
    אני שבאה ממזרח חיפה רואה את הטוב שאתה עושה מר צביקה ופניתי אליך לפני שנתיים וחצי ועד היום את המלווה אותי ואת משפחתי ואת בני החייל! לא אשכח לך לעולם איך שלחת רכב אספת את בני, רכשת לו תיק לפני הגיוס וליווית אותו כשכל האחרים סובבו לי את הגב.

  9. אלכס גנדלמן

    כל הכבוד לצביקה..
    יישר כוח…ובהצלחה שיהיה לו בהמשך הדרך
    למגיב מלמעלה…..כל חלום גדול ועשיה גדולה
    לרוב מתחילה מהדברים הקטנים ומהאזור הקטן
    בית….רחוב….שכונה….
    גם הרצל אמר אם תרצו אין זו אגדה..ועשה!
    בהצלחה לצביקה בהמשך כל מה שהרווחנו בזכותו
    זה בונוס

  10. משתמש אנונימי (לא מזוהה)

    כל הכבוד לצביקה. מנהיג ערכי בצצועי שעוזר לחלשים. מנהיג למופת.
    בהצלחה

  11. כל האמת

    רוב עובדי בית האבות הספרדי בחיפה מאוישים ב99% ע״י ערבים אז היכן שיוויון הזכויות?גם לא מדובר בערביי תושבי העיר חיפה! הם מגיעים מהכפרים סכנין טמרה אום אל פחם ..וגוזלים עבודה לתושבי חיפה שזקוקים לעבודה!
    נכון שהם עובדים שם בשכר מופחת כי מה לעשות שבכפר שלהם גם ההוצאות הן מופחתות באופן משמעותי אין להם את הארנונה הגבוהה שאנו משלמים בחיפה ! ויש להם פטור ממיסים וכדומה..
    ברבי שאתה מוזמן ומגיע לבית האבות הספרדי בחיפה להרמת כוסית / פתיחת מחלקה..היכן הדאגה שלך למציאת תעסוקה לתושבי העיר שלך מגיעה לידי ביטוי? לבוגרי צבא? לזקני עירך? האם לא היה מכובד יותר שמי שיעניק להם טיפולים יהיו בחלקם לפחות דוברי עברית ,בני העיר.יהודים!
    האינטרסים המקולקלים של בית האבות הספרדי מוכרות היטב הרצון שלהם לחסוך כסף על חשבון זקני העיר שלנו ועל חשבון ילדינו ופרנסתנו אינה מקובלת ופוגענית! בנוסף העובדים שמגיעים מחוץ לעיר גורמים לעומסי תנועה בכבישים,תאונות וזיהום אוויר ועוד.. היכן המעורבות שלך בנושא כואב זה אדון ברבי????

  12. אלמונית ולסיום עלי לציין הערתי: צביקה ותומכיו תמיד מתבטאים בצורה תרבותית כי זהו צביקה תרבותי, אנושי, צדיק, איש מעשים.

    אין כמו צביקה בעשייתו לטובת חיפה – התושבים בראש מעייניו. איש צנוע, צדיק, מסור לתפקידו, יו"ר וועד עירוני ג' – התלמידים מרוויחים מכהונתו בתפקיד זה, דאג, דואג וימשיך לדאוג לשיעורי מתמטיקה ואנגלית ב 10 ש"ח בלבד, הביא תלמידים שבחיים לא היו מגיעים לבגרות – ויחד עם עזרתו של צביקה ברבי התותח שאין שני לו – הגיעו לבגרות. תמך וממשיך לתמוך בנוער בסיכון עד גיוסם לצבא. גרם לפתיחת קופ"ח יוליוסבורגר בנו"ש בימי שישי מאחה"צ עד הלילה ובשבתות משעה 12.00 בצהריים עד שעות הלילה. וכעת מרחיב פעולתו ברחבי חיפה לטובת התושבים, דואג לקשישים, לניצולי שואה, לזוגות צעירים המתקשים כלכלית, אני עצמי עדה לכך שהגיע ומגיע לבתים ומושיט עזרתו בכל תחום, כל הפונה אליו נענה. צביקה לכל הדעות איש רב פעלים לטובת חיפה כולה, דאג וממשיך לדאוג לקשישים, לנוער ולזוגות צעירים ולפנסיונרים. איש בעל מעשים מסביב לשעון כשהוא מפקח כל יום דקה דקה ושנייה שנייה, על קיום נאות ללא הפרעות של השיעורים אותם ארגן. דאג בין היתר, לפעילות צ'י קונג בגבעת השבשבת וחזונו כי בכל רחבי חיפה בגנים הציבוריים תתקיימנה פעילויות כאלו, ובחינם. דאג לקבוצת הליכה עם מדריכה המעבירה שיעורי מתיחות לפני ולאחר הצעדה, והכל בחינם. מי שמכיר את עשייתו של צביקה ברבי ואת אישיותו מגיע למסקנה חד וחלק זהו האיש המתאים לשמש מנהיג בחיפה. צביקה לא מתרברב, צנוע וכל כולו משקיע לטובת התושבים. אין שני לצביקה ברבי בחיפה. בהצלחה למר צביקה ברבי מחיפה.

  13. אלמוני

    אין כמו צביקה שעשה כל כך הרבה למען התושבים- שיעורים פרטיים ב 10 ש"ח שיעור למבוגרים, לנוער ולילדים. שיעורי שחמט חינם, צ' קונג חינם. קבוצת הליכה עם מדריכה מקצועית חינם. אנגלית מדוברת למבוגרים ב 10 ש"ח שיעור. קופ"ח פתוחה בימי שישי עד הלילה ובשבתות ובחגים. ולעוד דברים בלי סוף עד היום. ומתרחב ברחבי חיפה לטובת רווחת התושבים- בעל חזון לאיכות חיים הטובה ביותר בחיפה, רק בו אנחנו נותנים אמון. צביקה איש צדיק, תותח בעל יכולות, רק הוא יביא את השינוי לחיפה – בהצלחה לצביקה ברבי איש המעשים בחיפה עוד לפני שנבחר למועצת העיר. אמן שיצליח.

  14. פלוני

    האדם הכי מתאים איש מעשים פחות דיבורים. אין שני לו שעשה כל כך הרבה, הוא הראוי.

🔔

עדכונים חמים מ"כלבו - חיפה והצפון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר