הרמזורים החדשים ברחוב אבן גבירול (צילום: ראובן כהן)
הרמזורים החדשים ברחוב אבן גבירול (צילום: ראובן כהן)

הוצבו רמזורים בכביש אבן גבירול הקטלני בחיפה

העירייה יישמה את מסקנות ועדת המומחים בעקבות התאונה שבה נהרגה נדא איבדח בת ה-16 בחודש מאי והציבה רמזורים מיוחדים במעברי החציה בכביש

פורסם בתאריך: 31.7.17 19:30

העירייה התקינה רמזורים במעברי החצייה ברחוב אבן גבירול בעקבות מותה של נדא איבדח בת ה-16 בתאונת פגע וברח ברחוב בחודש מאי. איבדח חצתה את הכביש במעבר חציה ונפגעה על ידי מכונית שנסעה במהירות בכביש החוצה את השכונה.

תושבי השכונה יצאו בעקבות המקרה להפגנות מחאה נגד העירייה, בטענה שהכביש המהיר החוצה שכונת מגורים מסכן אותם. העירייה העבירה את הנושא לוועדת מומחים של הטכניון, שקבעה שהחלופה היעילה ביותר למען ביטחון התושבים והנהגים היא הצבת רמזורים מיוחדים לצד מעברי החציה ברחוב.

בהודעה לעיתונות שפרסמה העירייה היום (שני) נכתב: "בהתאם למסקנות הדוח של מומחי הטכניון, שאותו הזמינה העירייה לאחר התאונה ברחוב אבן גבירול, רומזרו שלושת מעברי החצייה ברחוב ברמזורים לנהגים ולהולכי רגל. בכל אחד מהמעברים הוצב רמזור שיופעל רק לאחר לחיצה על כפתור החציה שבו, ויספק אור ירוק למעבר הולכי רגל בתוך כמה שניות מרגע הלחיצה. בצורה כזו תתאפשר זרימה של תנועת כלי הרכב ללא הפרעה, ומנגד יתאפשר מעבר בטוח להולכי הרגל".

בעירייה הוסיפו שאתמול (ראשון), בתום הצבת הרמזורים החדשים והפעלתם, התקיימה הדרכה פרטנית לתושבי הרחוב על האופן שבו פועל הרמזור ועל יתרונותיו.

מנכ"ל העירייה גדי מרגלית: "מיד לאחר התאונה הזמנו דוח מומחים לנושא, והוא יושם על ידנו תוך זמן קצר, כדי להבטיח את בטיחותם הן של הולכי הרגל והן של הנוסעים".

 

תגיות:

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"כלבו - חיפה והצפון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר