רפ"ק ודים בליך ז"ל
רפ"ק ודים בליך ז"ל

"לא מאמין שנקטפת לנו. היית מלאך, מלך המלאכים"

רפ"ק ודים בליך, מפקד פלגה במינהלת תיאום פעולות אכיפה (מתפ"א) במשטרת ישראל, שנהרג בקרבות בדרום, יובא הערב למנוחות. חברו הקרוב אלי מלכין: "הזיכרונות גומרים אותי, אבל גם גורמים לי לאושר על כך שזכיתי להיות חבר שלך"

פורסם בתאריך: 10.10.23 14:38

רפ"ק ודים בליך, מפקד פלגה במנהלת תיאום פעולות אכיפה (מתפ"א) במשטרת ישראל, שנהרג בקרבות מול מחבלי החמאס והג'יהאד האסלאמי בדרום, יובא היום (שלישי) למנוחות. הלווייתו תתקיים בשעה 22:30 בבית העלמין הצבאי בנוה דוד.

אלי מלכין, חברו הטוב של בליך, ספד לו: "אני לא יודע איך להתחיל. רק ביום שישי דיברנו וצחקנו לפני שעלית לישון ב-3:00 בבוקר. בדיוק הייתי בדרך לבית כנסת וביקשת שנתפלל למען חבר שלך שנפצע. כמה מלאך היית. זכיתי לשמוע את הקול שלך בפעם האחרונה. אני כותב עם בכי שאני לא יכול לעצור, רק מבקש עוד שיחה אחת איתך, רק לשמוע את הקול שלך. ואדים, אח יקר שלי, אני לא מאמין שנקטפת לנו. היית מלאך, מלך המלאכים. תמיד היית שם בשביל כולם. לא משנה מתי ואיך, תמיד התייצבת בשביל כולם. לא עניינו אותך השעה או הסיבה, פשוט היית מתייצב".

 

 

עוד כתב מלכין: "זכיתי להכיר אותך במשך 22 שנה. לא מזמן היינו בחופשה ביחד, ואיזה זיכרונות, איזה רגעים. אני לא מפסיק לבכות. תמיד כשהיית לידי היתה סביבך הילה שאי אפשר להסביר. הזיכרונות גומרים אותי, אבל גם גורמים לי לאושר על כך שזכיתי להיות חבר שלך. אדם כמוך באמת קשה למצוא. החברים שלי וההורים שלי אמרו שהיה לך כזה חיוך מדהים, כזאת אישיות. תמיד דאגת שאמא שלך תחיה כמו מלכה, שלא יהיה לה חסר כלום. האהבה שהענקת למשפחה שלך, למלכה שלך, לילדים שלך, הם חיו כמו בני מלך".

מלכין סיים וכתב: "הילדים שלך זכו שהיה להם אבא כמוך. הם זכו ללמוד מה זה גבר, מה זה איש כארז, מה זה דמות אבהית, מה זה מלאך. אני יכול לכתוב עליך שעות כי אין סוף למילים. אני כול כך אוהב אותך, והלב שלי נקרע. יבוא יום וניפגש לנרגילה. אני אשמור על המשפחה שלך פה, אל תדאג, ואתה תשמור עלינו מלמעלה. אני אוהב אותך, בחיים לא נשכח אותך אח שלי האהוב והיקר".

ויקי ג'יימנסון, חברתו של בליך לבית הספר התיכון: "הוא היה בחור אכפתי, חם ודואג, עם לב זהב. הוא תמיד בא לעזור בכל דבר והיה חבר נאמן. כל מי שבארץ מהכיתה שלנו מגיע מכל מקום בארץ להלווייה. אני כבר כמה ימים לא ישנה".

 

אולי יעניין אותך גם

תגובות

תגובה אחת

🔔

עדכונים חמים מ"כלבו - חיפה והצפון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר