עדן ליז אוחיון ז"ל (צילום: מתוך האינסטגרם שלה)
עדן ליז אוחיון ז"ל (צילום: מתוך האינסטגרם שלה)

"בטוחים שאת בגן עדן עם כל המלאכים"

עדן ליז אוחיון, בת 24 מטירת כרמל, נרצחה במסיבת הטבע סמוך לקיבוץ רעים. עדן ז"ל גדלה בחיפה, והיא בוגרת בית הספר עירוני ג'. היא נולדה כבת שלישית משלישייה, ולפני שנתיים עברה עם אמה איריס בנהמו, עובדת באגף לבנייה ציבורית בעיריית חיפה, לטירת כרמל. בעירוני ג' ספדו לה: "נפרדים בלב שבור"

פורסם בתאריך: 10.10.23 18:50

עדן ליז אוחיון, בת 24 מטירת כרמל, נרצחה במסיבת הטבע סמוך לקיבוץ רעים. הלווייתה תתקיים הערב (שלישי) בשעה 22:00 בבית העלמין שדה יהושע, שער תמר, והיא תיטמן בחלקת חללי הטרור ופעולות האיבה.

עדן ז"ל גדלה בחיפה, והיא בוגרת בית הספר עירוני ג'. היא נולדה כבת שלישית משלישייה, אחרי אורי ועומרי. לפני שנתיים היא עברה עם אמה איריס בנהמו, עובדת באגף לבנייה ציבורית בעיריית חיפה, לטירת כרמל.

בית הספר ספד לה בדף הפייסבוק שלו: "עדן אהובה, ילדה מאושרת ושמחה, נפרדים בלב שבור וגעגוע. בטוחים שאת בגן עדן עם כל המלאכים. תהא מנוחתך עדן".

 

 

מימי פרץ, שבתה נטלי למדה עם עדן בתיכון, ספדה לה: "הלב מסרב להאמין. את עדן עוד הכרתי לפני שיצאה מבטן אמה. איריס אמא של עדן ואני היינו ביחד בשמירת היריון במרכז הרפואי בני ציון – היא עם שלישייה ואני עם נטלי. לימים הילדים היו באותו הגן, ולאחר מכן נפגשו בתיכון כבוגרי עירוני ג'. תמיד נפגשנו במסיבות כיתה ובאסיפות הורים, חיבוקים ונישוקים. איריס, אין מילים כדי להביע את השתתפותי ביגון ובצער שפקד את משפחתך. נרצחה בידי מחבלים בני עוולה".

ראש העיר טירת כרמל אריה טל: "בכאב עצום קיבלתי את הידיעה על מותה הטראגי של עדן ליז אוחיון ז"ל, תושבת העיר, שנרצחה במסיבת הטבע בקיבוץ רעים בידי מחבלי חמאס ארורים. אני משתתף בצערם של ההורים איריס ויוסף וכל משפחת אוחיון. יהי זכרה ברוך".

 

עדן ליז אוחיון ז"ל

עדן ליז אוחיון ז"ל (צילום: מתוך האינסטגרם שלה)

 

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"כלבו - חיפה והצפון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר