תגובה בדף הפייסבוק של עיריית חיפה
תגובה בדף הפייסבוק של עיריית חיפה

גולשים פרו פלסטיניים מציפים את דפי הפייסבוק של העירייה

הגולשים הפרו פלסטיניים ממלאים את הפוסטים בדפי הפייסבוק של עיריית חיפה בתגובות עם אימוג'ים של דגל פלסטין ובקריאות אנטי ישראליות. אנשי אגף הדוברות מוחקים כל תגובה כזו וחוסמים את המגיבים. העירייה: "אנחנו עם אצבע על הדופק כל הזמן"

פורסם בתאריך: 29.10.23 16:52

דפי הפייסבוק הרשמיים של עיריית חיפה בעברית ובערבית חווים היום (ראשון) מתקפת תגובות מצדם של גולשים פרו פלסטיניים. הגולשים מציפים את הפוסטים של העירייה בתגובות עם אימוג'ים של דגלי פלסטין ועם קריאות אנטי ישראליות.

בעירייה לקחו את העניין ברצינות והפעילו את אנשי אגף הדוברות כדי שימחקו כל תגובה כזו ויחסמו את המגיבים. בעירייה יודעים לספר כי מבדיקה של המגיבים, שחלקם הם גם בוטים, עולה כי מדובר בחשבונות פייסבוק ממדינות ערב.

מעיריית חיפה נמסר: "אנחנו עדים בשלושה השבועות מאז פרוץ המלחמה לעשרות ואף מאות פניות של גורמים עוינים פרו פלסטיניים שכותבים דברי שטנה נגד ישראל ומעלים דגלי פלסטין בדפי הפייסבוק של העירייה בעברית ובערבית. אנחנו פועלים מיד להסיר את כל התגובות האלה ולחסום את הגורמים שמנסים לפגוע בפייסבוק הרשמי של העירייה. אנחנו עם אצבע על הדופק כל הזמן".

עוד נמסר מהעירייה כי אין כל עדות לניסיונות פריצה לחשבונות הפייסבוק וכי בוצעו פעולות מבעוד מועד לאבטח את החשבונות.

 

תגובות

2 תגובות
2 תגובות
  1. להכין את תשתיות חיפה למצב לוחמה וחירום = בוזבזו 3 שבועות קריטיים

    עיריית חיפה נא להכין את הכבישים לרכבי חירום הצלה פינוי וכיבוי. ראש העיר להוציא את הראש מהישבן ואת הישבן מהחמ"ל ולהתחיל לתפקד או להתחלף עם מי שיתפקד.
    א. אישור חוק עזר עירוני: איסור חניה על מדרכות עם 2 גלגלים בכל רחבי חיפה.
    ב. אישור חוק עזר עירוני: איסור חנייה כפולה בתוך שטח הרחוב בדגש צירי תנועה ראשיים כמו המגינים, אלנבי, הרצליה, הציונות, דרך העצמאות, דרך הים, דרך פלימן-פרויד.
    ג. אישור דחוף של תוכנית להקמת נת"צים לשכונות הרכס הפקוקות בכניסות אליהן. ביטול מקומות חניה בכניסות לשכונות על מנת ליצור נתיבי תחבורה נוספים לחירום: ווטסון, אידר, ליטניס, צפרירים, אהוד, דיזרעאלי, קדימה.
    סימון מזורז של נתיבי חירום.
    ד. רכישה מיידית של משאיות גרר לפנות פקקים שיווצרו מרכבים שיספגו טילים או רכבים חוסמי צירים
    ה. פעולות מיידיות לחישוף ואדיות שצמודים לשולי שכונות הרכס לפי הכללים שנקבעו
    ו. יצירת מאגר מתנדבי חלוקת ציוד חורף, מזון ותרופות בכל השכונות.
    הזמן דוחק
    והעירייה לא מתארגנת ומסדרת את התשתיות שבאחריותה בהתאם לאיומים הקבועים, בין אם הפעם או בעוד חודש או שנה או חמש. בוזבזו 3 שבועות קריטיים להכנת העיר.

  2. לתת הסברה מול ההסתה

    שני משפטים שצריך לומר לעולם שוב ושוב, בכל שפה וכל הזמן:

    משפט א': ישראל נחושה ולא תעצור עד שתסיים את בסיס הטרור האירני של חמאס, וגם תטפל הומניטרית באוכלוסיה שנאלצה לחיות בעזה תחת משטר הטרור שכל עיסוקו טבח ביהודים.

    משפט ב': ישראל תשלוט בעזה כשטח צבאי סגור, בו ימוקמו תשתיות כמו התפלה, תעופה, נמלי ים עבור שני העמים. ישראל לא תאפשר יותר לאירן בסיסים בגבולה.

אולי יעניין אותך גם

🔔

עדכונים חמים מ"כלבו - חיפה והצפון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר