מתנדבי מטה המאבק תולים כרזות (צילום: מטה החטופים והנעדרים)
מתנדבי מטה המאבק תולים כרזות (צילום: מטה החטופים והנעדרים)

הערב במרכז הכרמל: עצרת תמיכה בחטופים

במרכזה של העצרת, שתתקיים בשעה 18:00 ברחבת האודיטוריום, יעמוד מיצב של זוגות נעליים, כשעל כל אחד מהם ייתלה בלון צהוב עם שמו של החטוף או הנעדר לצדו. בעצרת יישאו דברים בין השאר נועם אלון, בן זוגה של החטופה החיפאית ענבר הימן, ושמחה גולדין, אביו של הדר גולדין ז"ל

פורסם בתאריך: 1.11.23 14:49

מטה החטופים והנעדרים יקיים הערב (רביעי) עצרת תמיכה בחטופים. העצרת תיערך ברחבת האודיטוריום בשעה 18:00, ובמרכזה יעמוד מיצב של זוגות נעליים, כשעל כל אחד מהם ייתלה בלון צהוב עם שמו של החטוף או הנעדר לצדו.

בעצרת יישאו דברים נועם אלון, בן זוגה של החטופה החיפאית ענבר הימן; שיר סיגל, שהוריה אביבה וקית' סיגל נחטפו ב-7 באוקטובר מכפר עזה; ושמחה גולדין, אביו של הדר גולדין ז"ל, חלל צה"ל שנחטף במהלך קרב ברפיח במבצע צוק איתן בשנת 2014 וגופתו נמצאת עדיין בידי החמאס.

 

 

מרכזת מוקד חיפה במטה הנעדרים החטופים פרח כהן: "המסר המרכזי הוא תמיכה במשפחות החטופים כדי להראות להם שאזרחי המדינה חושבים על החטופים ולא שוכחים אותם, ושנעשה כל שביכולתנו כדי להפעיל לחץ ולהעלות את המודעות להחזרתם. כל יום הוא קריטי. משפחות החטופים נמצאים במתח ובחרדה יומיומיים אדירים, ואנחנו רוצים לתמוך בהם, להגביר את המודעות ולהניע את האנשים לפעולה".

לדבריה, "האירוע יתקיים במקביל לאירוע בירושלים שגם בו מיצג דומה. בתום העצרת יועברו הנעליים כתרומה למפונים מהדרום והצפון".

 

כרזת העצרת למען החטופים

כרזת העצרת למען החטופים

 

תגובות

אין תגובות

אולי יעניין אותך גם

🔔

עדכונים חמים מ"כלבו - חיפה והצפון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר