מארז של פירות וירקות טריים תוצרת ישראל
מארז של פירות וירקות טריים תוצרת ישראל

קרית חיים תומכת בחקלאי העוטף והצפון

בחמ"ל שפתח נמרוד ברוך במבנה ארכיון קרית חיים תתקיים ביום שישי מכירה של פירות וירקות טריים כתמיכה בחקלאי עוטף עזה והצפון. המכירה לא תהיה בתפזורת אלא במארז במחיר של 100 שקל שכולל עגבניות שרי, אבוקדו, תפוזים, לימונים, מלפפונים, פלפלים ועוד

פורסם בתאריך: 7.11.23 16:22

בין שלל היוזמות האזרחיות שנולדו בעקבות הלחימה בדרום ובצפון, יש את זו של נמרוד ברוך מקרית חיים, שינק מהבית את נושא ההתנדבות והערבות ההדדית. כבנה של צילה ברוך, יו"ר ועד קרית חיים ופעילה חברתית שידה בכל, כבר למחרת אותה שבת נוראית פתח ברוך הצעיר חמ"ל במבנה הארכיון של קרית חיים, ואליו הצטרפו חבריו, אמו והפעיל החברתי ויו"ר הנהגת הורים בבית הספר מגינים ברוך שמאילוב.

הם החלו באיסוף תרומות וציוד לחיילים בדרום, המיזם התרחב לסיוע לכל המפונים שנמצאים בבתי המלון בחיפה, והיום זה ממש מפעל בסדר גודל בינוני. ביום שישי, מהשעה 10:00, תתקיים במקום מכירה של פירות וירקות טריים כתמיכה בחקלאי עוטף עזה והצפון. המכירה לא תהיה בתפזורת אלא במארז במחיר של 100 שקל שכולל עגבניות שרי, אבוקדו, תפוזים, לימונים, מלפפונים, פלפלים כתומים ואדומים, בננות, חצילים, בצלים, בטטות, פומלות, רימונים וקלמנטינות.

 

 

צילה ברוך: "ביום שישי בבוקר כולנו תומכים בחקלאים מהעוטף ומהצפון. בואו לקנות מארז פירות ירקות טריים, ליהנות מסחורה איכותית וגם לסייע לתוצרת הישראלית".

יום שישי, 10 בנובמבר, שעה 10:00. רח' אח"י אילת 14, קרית חיים (ארכיון קרית חיים). ניתן לבצע הזמנות מראש בווטסאפ, כפי שמצויין בכרזה. 

 

תומכים בחקלאי העוטף והצפון. שישי בקריית חיים

תומכים בחקלאי העוטף והצפון, שישי בקרית חיים

 

תגובות

תגובה אחת
תגובה אחת
  1. הגיע הזמן להוציא את בז"ן

    אם יהיה ארוע שריפות במכלי הדלקים של בז"ן כולנו נצטרך להתרים לתושבי קרית חיים אחרי פינוי ואסון קשה

אולי יעניין אותך גם

🔔

עדכונים חמים מ"כלבו - חיפה והצפון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר