האמבולנס ע"ש מאי נעים ז"ל (צילום: יוסף הירש)
האמבולנס ע"ש מאי נעים ז"ל (צילום: יוסף הירש)

יד עזר לחבר תחנוך אמבולנס ע"ש מאי נעים ז"ל

מאי נעים ז"ל, נכדתו של מאמן הכדורגל לשעבר שלמה שרף, נרצחה במיגונית סמוך לקיבוץ רעים בשבת השחורה. לאחר השבעה הצטרף שרף למערך ההתנדבות של עמותת יד עזר לחבר, ותרם לה אמבולנס על שמה של מאי

פורסם בתאריך: 3.1.24 13:43

עמותת יד עזר לחבר תחנוך אמבולנס על שמה של מאי נעים ז"ל, נכדתו של מאמן הכדורגל לשעבר והפרשן שלמה שרף, שנרצחה ב-7 באוקטובר במיגונית סמוך לקיבוץ רעים כשנמלטה ממסיבת הטבע נובה.

ביום שלישי תחנוך העמותה את המרכז הלוגיסטי שלה בנוה דוד, ובמסגרת זו ייחנכו שלושה אמבולנסים, שאחד מהם נתרם על שמה של נעים.

מנכ"ל יד עזר לחבר שמעון סבג: "האמבולנס על שמה של מאי נעים ז"ל הוא אמבולנס טיפול נמרץ עם רופאה צמודה, שייתן מענה לאנשים חולים ללא תשלום. במוקד שלנו יש כבר 30 אופנוענים, שחלקם הגדול הם חובשים, והם מסייעים לקשישים ולניצולי שואה. עכשיו זיהינו צורך לצרף גם אמבולנסים לכוחות שלנו".

סבג מספר שבשבוע שלאחר השבעה על נכדתו הצטרף שרף למערך ההתנדבות של העמותה: "הוא אמר לנו שהוא רוצה להתנדב, שהראש שלו רק בנתינה ושהלב שלו קשה. הוא התרגש מאוד מניצולי השואה, אמר שהוא איתנו וגייס גם חברים שלו כמו האחים עופר, יעקב שחר ושחקני כדורגל. כשסיפרתי לו שאני רוצה לפתוח תחנת אמבולנס, הוא מיד תרם אחד לזכרה של מאי".

 

תגובות

תגובה אחת
תגובה אחת
  1. משתמש אנונימי (לא מזוהה)

    מי שיש לו כסף – יונצח
    מי שאין לו כסף – יישכח
    זאת המורשת שאנחנו רוצים שתתנהל להנצחת 7.10 ???
    שאלה

אולי יעניין אותך גם

🔔

עדכונים חמים מ"כלבו - חיפה והצפון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר