גיא ביטון במילואים ברצועת עזה
גיא ביטון במילואים ברצועת עזה

המספרה היתה סגורה בגלל מילואים, העזרה הגיעה ממקור בלתי צפוי

ב-7 באוקטובר גויס מעצב השיער גיא ביטון למילואים בדרום, ובמשך שלושה וחצי חודשים המספרה שלו בשדרות מוריה היתה סגורה. ואז הרשתות החברתיות הוכיחו את כוחן, ופוסט אחד נתן לו את זריקת המוטיבציה שלה הוא היה זקוק כדי להניע מחדש את העסק

פורסם בתאריך: 23.1.24 16:46

מעצב השיער גיא ביטון גויס למילואים כבר עם פרוץ המלחמה. מאז ועד לפני שבוע המספרה שלו על הכרמל היתה סגורה, ופרנסה מטבע הדברים – אין. עד שהעזרה הגיעה ממקור בלתי צפוי.

"ב-7 באוקטובר גייסו אותנו", מספר ביטון, "חתמנו על ציוד והורידו אותנו לאזור הדרום. התחלנו לזכות יישובים ולאבטח את העבודות לחידוש התשתיות. בכניסה הראשונה לצפון הרצועה הגענו לבית לאהיה, ושם עשינו את כל העבודה עד שלפני שבוע וחצי הוציאו את החטיבה שלנו – חטיבת המילואים של בה"ד 1 – מעזה".

לאורך כל התקופה הזאת המספרה היתה סגורה?

"העסק לא עניין, יש דברים יותר מעניינים. כסף בא וכסף הולך, המדינה – לא. העסק היה סגור במשך שלושה חודשים, ורק עכשיו אני מתחיל לנסות להניע את העסק. אני חייב גם לאושש את עצמי כי קשה מאוד לחזור לשגרה".

 

גיא ביטון במהלך הלחימה ברצועת עזה

גיא ביטון במהלך הלחימה ברצועת עזה

 

 

ואז, משום מקום, פוסט שקורא להגיע למספרה של ביטון עלה למרחבי הפייסבוק. "גיא ביטון חזר משלושה וחצי חודשי מילואים בגבעתי", נכתב בפוסט, "יש לו מספרה במוריה 105, ואחרי שהכל היה סגור בזמן הזה, הוא מבקש שיבואו להסתפר אצלו ויעזרו לו לשקם את העסק".

את הפוסט כתבה טלי מואב, ממנהלי קבוצת הפייסבוק "עלילות חיפה". "יש לנו פלטפורמה של כמעט 16,000 איש", היא מספרת, "ואמרתי לעצמי 'למה לא לעזור לאנשים? המצב גם ככה גרוע'. העיקרון המוביל שלי הוא לנסות לעשות קצת טוב בעולם. כששמעתי על הבחורצ'יק הזה אמרתי יאללה, פתחתי גוגל, חיפשתי איפה נמצאת המספרה, ופרסמתי את הפוסט. אני לא מכירה את ביטון, אבל למה לא לפרגן? מה עוד נשאר לנו?".

ביטון התרגש מאוד מהמחווה, שנתנה לו זריקת מוטיבציה. "ראיתי שפרסמו עלי פוסט ושיש שם הרבה תגובות", הוא אומר, "התחלתי לשלוח הודעות ללקוחות שלי כדי להניע את המקום שוב. אני קורא לבוא ולעזור לנו, הלוחמים שתרמו במלחמה".

רוצים לעזור? בואו למספרת גיא ביטון עיצוב שיער בשדרות מוריה 105 או התקשרו לטלפון מס' 052-3223007.

 

המספרה של גיא ביטון

המספרה של גיא ביטון

 

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"כלבו - חיפה והצפון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר