יירוטים בשמי ישראל (צילום: שימוש לפי סעיף 27א' לחוק זכויות יוצרים)
יירוטים בשמי ישראל (צילום: שימוש לפי סעיף 27א' לחוק זכויות יוצרים)

מערכת החינוך תחזור לפעילות בשעה 10:00

בעקבות הסרת המגבלות על ידי פיקוד העורף נערך מינהל החינוך בעיריית חיפה לפתיחה של המסגרות החינוכיות החל מהשעה 10:00 בבוקר. הספריות הציבוריות והמרכזים הקהילתיים חוזרים לפעילות, ועונת הרחצה תיפתח היום כסדרה. במרכז לשלטון מקומי זועמים

פורסם בתאריך: 15.4.24 08:23

עיריית חיפה הודיעה על חזרה לשגרה בעקבות הסרת המגבלות על ידי פיקוד העורף. לפיכך, מינהל החינוך נערך לפתיחה של המסגרות החינוכיות החל מהשעה 10:00 בבוקר. מהעירייה נמסר כי "מרגע קבלת ההודעה החל המינהל לגייס את צוותי העובדים ועושה כל מאמץ על מנת שכל המסגרות ייפתחו. הורים מתבקשים להתעדכן ישירות מול מפעילי הקייטנות".

בתוך כך, הספריות הציבוריות חוזרות לפעילות מלאה והמרכזים הקהילתיים ייפתחו כבשגרה מלבד לשינויים קלים. עונת הרחצה בחיפה תיפתח היום כסדרה, ולרשות ציבור המתרחצים בים יעמדו תחנות הצלה בחופים נאות בקרית חיים, החוף השקט, בת גלים, הכרמל, זמיר ודדו בשעות 18:00-8:00.

 

 

ממשרד החינוך נמסר: "לאור השינויים במדיניות פיקוד העורף אמש בחצות, הפעילויות החינוכיות בחופשת פסח יוחזרו בכל רחבי הארץ. באזורי קו עימות ועוטף עזה יתאפשרו פעילויות חינוכיות בכפוף להגבלות. החזרה לפעילות תהיה הדרגתית בהתאם לזמן ההתארגנות הנדרש, הנחיות הרשויות המקומיות ומפעילי התוכניות, ובכלל זה מסגרות החינוך המיוחד".

מהמרכז לשלטון המקומי נמסר: "פתיחת מסגרות חינוך דורשת התארגנות והיערכות מסודרת הכוללות הפעלת צוותי חינוך, הסעות, הזנה ועוד. זה לא נעשה בלחיצת כפתור ודורש זמן התארגנות מראש. הנחתת הודעות באמצע הלילה, בלי לתאם עם השלטון המקומי, היא חוסר אחריות ומשקפת את הניתוק מהציבור. הרשויות המקומיות צריכות להתמודד עם השלכות ההחלטה ועם זריקת האחריות. השלטון המקומי פועל במהירות כדי לחזור לשגרת פעילות כמה שיותר מהר עבור התושבים".

 

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"כלבו - חיפה והצפון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר