טקס חלוקת המלגות של ועד העדה היהודית ספרדית חיפה
טקס חלוקת המלגות של ועד העדה היהודית ספרדית חיפה

ועד העדה הספרדית מחלק מלגות במאות אלפי שקלים

בטקס שיתקיים ביום שני יעניק ועד העדה היהודית ספרדית חיפה מלגות במאות אלפי שקלים לסטודנטים על מנת שיוכלו להשלים את לימודיהם האקדמיים. יו"ר העמותה עו"ד יוסף גילאור: "זו זכות אדירה לסייע לכל מי שנתקל במכשול כלכלי לדלג מעליו אל התואר הנכסף. השנה חשוב במיוחד לתמוך בדור העתיד"

פורסם בתאריך: 28.5.24 13:16

טקס חלוקת המלגות השנתי של ועד העדה היהודית ספרדית חיפה יתקיים ביום שני באולם אורנים ברחוב טשרניחובסקי 35 במעמד ראש העיר יונה יהב. באירוע יועלה מופע ייחודי של אמנות בחול של האמנית ציבי וקסמן בליווי של רביעיית כלי מיתר.

חלוקת המלגות הפכה עם השנים לטקס שנועד להמחיש את המחויבות של ועד העדה היהודית ספרדית, שפועל משנת 1872, לנתינה לקהילה בכלל ולהשכלה גבוהה בפרט. העוצמה הכלכלית, הצבאית והרוחנית של מדינת ישראל נשענת במידה רבה על השכלה גבוהה, וקרוב ל-50 אחוז מהצעירים בארץ בוחרים במסלול אקדמי. סטודנטים רבים נתקלים לאורך הדרך בקושי כלכלי לממן את הלימודים ואת המחיה, וועד העדה הספרדית מעניק תמיכה כספית למי שזקוק לכך ומאפשר את השלמת התואר בתנאים נוחים. ועד העדה היהודית ספרדית חיפה מעניק מדי שנה מלגות במאות אלפי שקלים, ועד כה הוא סייע לאלפי חיפאים לרכוש השכלה גבוהה.

 

 

יו"ר ועד העדה עו"ד יוסף גילאור: "אין עוד עמותה בארץ שמעניקה מלגות במשך תקופה ארוכה כל כך ובהיקף כספי כה גבוה. זוהי זכות אדירה לסייע לכל מי שנתקל במכשול כלכלי לדלג מעליו ולהמשיך הלאה אל התואר הנכסף".

לדבריו, "המלגות הן בסיס לעתיד טוב יותר לא רק עבור הסטודנט אלא עבור כולנו. ניסיון העבר מוכיח כי הסטודנטים שתמכנו בהם הפכו למהנדסים, לרופאים, לעובדים סוציאליים, למשפטנים, למדענים ולחוקרים שתרמו רבות למדינה. השנה חשוב במיוחד לתמוך בדור העתיד, ואני שמח שיש לנו את היכולת לעשות זאת".

 

טקס חלוקת המלגות של ועד העדה היהודית ספרדית חיפה

טקס חלוקת המלגות של ועד העדה היהודית ספרדית חיפה

 

תגובות

תגובה אחת
תגובה אחת
  1. שאלה לועד העדה הספרדית על מלגות למגזר הערבי

    תמכתם בעבר בשונאי המדינה שלא משרתים וקוראים לחרם אקדמי נגד ישראל
    האם גם עכשיו תתמכו באותו מגזר גיס חמישי ותתנו להם מלגות שיוכלו להתרכז במהלך הלימודים בניהול הסתה נגד המדינה במקום לעבוד??

אולי יעניין אותך גם

🔔

עדכונים חמים מ"כלבו - חיפה והצפון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר