קבלת שירותים בסניף דואר
קבלת שירותים בסניף דואר

מהיום ניתן להנפיק רישיון רכב בכל סניף דואר

השירות שהחל לפעול ב-20 באוגוסט בסניף הדואר ברחוב הנביאים בחיפה יורחב לכל סניפי הדואר בעיר. הצעד צפוי להפחית משמעותית את העומס בסניפי משרד הרישוי

פורסם בתאריך: 3.9.17 09:54

החל מהיום (ראשון) ניתן להנפיק רישיונות רכב בכל 700 סניפי דואר ישראל, ובהם הסניפים ברחבי חיפה. השירות החדש ניתן במסגרת הרחבת שיתוף הפעולה בין משרד התחבורה לדואר ישראל. לפי ההסדר החדש יכול כל נהג שתוקף רישיון הרכב שלו פג ולא קיבל את רישיון הרכב לכתובתו או כל נהג שרישיונו אבד או נגנב, להנפיק רישיון רכב חדש בסניפי הדואר.

המהלך למתן השירות החדש בחיפה יצא לדרך ב-20 באוגוסט כאשר התאפשר להנפיק רישיונות רכב בסניף הדואר ברחוב הנביאים בהדר. היום כאמור מורחב השירות לכלל סניפי הדואר בחיפה, ובמשרד התחבורה מעריכים כי הרחבת השירות תגדיל בעשרות אחוזים את מספר הפונים לדואר לצורך הנפקת רישיונות.

השירות לא יינתן לבעלי רישיון רכב שעליהם חלות הגבלות מטעם רשויות המדינה (הוצאה לפועל, בית משפט וכדומה), ולא ניתן יהיה לבצע בסניפי הדואר שינויים ברישיון הרכב כמו עדכון פרטים אישיים ושינויים טכניים ברכב.

יצוין כי החל מחודש מאי 2017 ניתן להנפיק רישיון נהיגה בכל אחד מ-700 סניפי הדואר בארץ, ועד כה הונפקו בהם עשרות אלפי רישיונות.

שר התחבורה ישראל כץ ציין כי מתן אפשרות להנפיק רישיונות נהיגה ורכב בדואר ישפר משמעותית את השירות לציבור ויפחית את העומסים במשרדי הרישוי: "הנפקת רישיונות נהיגה ורכב בכל אחד מסניפי דואר ישראל תחסוך לנהגים את הצורך להגיע למשרדי הרישוי, תצמצם את התורים ותחסוך לציבור הנהגים זמן יקר".

מנכ"ל דואר ישראל דני גולדשטיין אמר כי הנפקת רישיונות בסניפי הדואר תאפשר ללקוחות לבחור בין מאות סניפים ברחבי הארץ ולקבל את השירות בזמן ובמקום שנוחים להם, כאשר חלק גדול מהסניפים פתוח שלוש פעמים בשבוע עד השעה 20:00.

הנפקת רישיונות נהיגה ורכב בדואר מבוצעת במסגרת הרחבת מגוון האפשרויות שמשרד התחבורה מעמיד לרשות הציבור לקבלת שירותי רישוי, הכוללים בין השאר הנפקת רישיונות באמצעות האינטרנט, מוקד טלפוני ועמדות הרישיומט (באמצעות כרטיס אשראי של בעל רישיון הנהיגה או הרכב) הממוקמות בעשרות סניפים של הסופר פארם ובמוקדים נוספים.

 

אולי יעניין אותך גם

תגובות

תגובה אחת

🔔

עדכונים חמים מ"כלבו - חיפה והצפון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר