היאכטה שתשוט למצרים ולירדן (צילום סטודיו ורהפטיג-ונציאן)
היאכטה שתשוט למצרים ולירדן (צילום סטודיו ורהפטיג-ונציאן)

לראשונה: הפלגת תענוגות מחיפה למצרים ולירדן

ההפלגה תתקיים על סיפונה של יאכטת ענק שתצא מנמל חיפה ותפליג דרך תעלת סואץ לנמל עקבה. דובר נמל חיפה זוהר רום: "אנחנו גאים שחברת השיט בחרה בחיפה כנמל הבית"

פורסם בתאריך: 22.10.17 13:06

חיפה הופכת לנמל הבית של קו הפלגות חדש למצרים ולירדן. הפלגת התענוגות, הראשונה מסוגה בישראל, תתבצע באמצעות יאכטה מפוארת. מחיפה תפליג היאכטה לכיוון מצרים, ומשם דרך תעלת סואץ לנמל עקבה בירדן ובחזרה לחיפה. ישראלים המעוניינים להשתתף בקרוז יצטרכו לקבל לפני כן ויזה משגרירות מצרים בישראל. את הוויזה לירדן מקבלים במעבר הגבול.

היאכטה מופעלת על ידי החברה הבריטית Grand circle line באמצעות סוכנות גולד ליין. אורכה של היאכטה, שנבנתה בשנת 1998, הוא 100 מטר והיא יכולה להכיל 89 נוסעים ו־60 אנשי צוות. על היאכטה נמצאים 45 תאים למגורים, מרפסות, חדר אוכל גדול, שני ברים, סיפון שמש וסיפון עילי עם בריכה. בנוסף יש בספינה ספרייה גדולה וחנויות.

 

דובר נמל חיפה זוהר רום, המשמש מנהל תחום קרוזים בנמל: "לפני כשנה נוצר הקשר עם החברה שמעניקה חוויה יוצאת דופן בהפלגותיה. ביחד חשבנו על יעדים אטרקטיביים, ומה שנראה לפני כמה חודשים כחלום הופך למציאות. אנחנו גאים שהחברה בחרה בנמל חיפה כנמל הבית שלה. במקביל אנו ממשיכים במלוא המרץ לפעול מול חברות הקרוזים להבאת אוניות פאר רבות לנמל".

לדבריו של רום, התיירים שיפליגו על היאכטה יזכו נוסף על הפלגה בשבעה ימי סיורים בישראל, כולל לינה בבתי מלון.

 

תגיות:

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"כלבו - חיפה והצפון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר