פיתיון חיסון נגד כלבת (צילום: דוברות המועצה המקומית קרית טבעון)
פיתיון חיסון נגד כלבת (צילום: דוברות המועצה המקומית קרית טבעון)

פיתיונות חיסון נגד כלבת פוזרו בקרית טבעון

בעקבות התרבות מקרי הכלבת באזור העמקים פוזרו הפיתיונות, שנועדו לחסן את התנים והשועלים, בוואדיות הסמוכים ליישוב. התושבים מתבקשים לא לגעת בהם, ובמקרה של נגיעה לשטוף את ידיהם במים וסבון

פורסם בתאריך: 27.11.17 13:34

בעקבות התרבות המקרים של בעלי חיים החולים בכלבת באזור העמק החלה אתמול (ראשון) המועצה המקומית קרית טבעון בפיזור פיתיונות חיסון נגד מחלת הכלבת לשועלים ותנים.

הפיתיונות פוזרו בוואדיות המקיפים את היישוב, שם חיים מאות תנים ושועלים שאותם ניתן לחסן באמצעות הפיתיונות הללו. הפיתיונות הם בגודל של קופסת גפרורים, צבעם חום כהה והם מכילים את החיסון נגד מחלת הכלבת. אכילת הפיתיון מביאה להתחסנותם של התנים והשועלים.

 

 

מהמועצה המקומית קרית טבעון נמסר כי הפיתיונות פוזרו בצורה ידנית על ידי עובדי המחלקה הווטרינרית שלה בוואדיות הסמוכים ליישוב שאליהם אי אפשר להצניח פיתיונות מהאוויר – מהלך שמבוצע בימים אלה על ידי רשות הטבע והגנים. בהודעת המועצה צוין: "תושבים שנתקלים בפיתיונות מתבקשים לא לגעת בהם ולא לאסוף אותם. מי שנגע בפיתיון יכול להסתפק בשטיפת ידיים במים וסבון".

וטרינר המועצה המקומית ד"ר צחי צורי קרא לתושבים להימנע מהאכלת חיות בר בשאריות מזון או במזון המיועד לחיות מחמד, בנימוק שלפיו הדבר עלול לפגוע בבריאותן ובהסתגלותן לחיי טבע בריאים.

 

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"כלבו - חיפה והצפון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר