המרכז להנפקת כרטיסי רב קו בנוה שאנן (צילום: עובד קונפינו)
המרכז להנפקת כרטיסי רב קו בנוה שאנן (צילום: עובד קונפינו)

חדש: מרכז להנפקת רב קו בנוה שאנן

ביוזמתו של צבי ברבי - לשעבר יו"ר ועד השכונה וכיום יו"ר הרשימה אכפת לי מאזרחי חיפה - פתחה חברת אגד את המרכז ברחוב הגליל. עד עתה נאלצו תושבי הרובע לנסוע לאחת משתי תחנות האוטובוס המרכזיות כדי לרכוש את הכרטיס

פורסם בתאריך: 4.12.17 08:02

בשורה לתושבי רובע נוה שאנן בחיפה: ברחוב הגליל 74 נפתח מרכז להנפקת כרטיס רב קו. מדובר ביוזמה של צבי ברבי – לשעבר יו"ר ועד השכונה וכיום יו"ר הרשימה החדשה למועצת העיר אכפת לי מאזרחי חיפה – שפנה לחברת אגד ואיתר ביחד עם אנשיה מקום מתאים להקמת המרכז. יצוין כי עד עתה נאלצו תושבי הרובע שביקשו לרכוש כרטיס רב קו לנסוע לאחת משתי תחנות האוטובוס המרכזיות – המפרץ או חוף הכרמל – ולקנות בהן את הכרטיס.

ברבי: "השירות הזה מיועד לכל תושבי העיר. מהיום לא חייבים לכתת רגליים למקומות רחוקים. אפשר להגיע לכאן".

לדבריו, למרות שהוא עדיין לא נבחר למועצת העיר, הוא מתכוון ליזום פתרונות לבעיות נוספות שמציקות לתושבי העיר: "כשמוניתי לתפקיד יו"ר ועד נוה שאנן התלוננו בפני עשרות אנשים על הטרחה הכרוכה בהנפקת כרטיס רב קו. ברובע שלנו מתגוררות משפחות רבות שהן מרובות ילדים. הורה אחד אמר לי 'מה אני אמור לעשות עם שבעה ילדים שצריכים רב קו? אני צריך לקחת את כולם לתחנה המרכזית זה פשוט טרטור'. ומה עם אזרחים ותיקים, פנסיונרים וסטודנטים? ומה עושים הנכים שאין להם רכב וזקוקים לתחבורה ציבורית?".

 

 

מדוע היה צריך לחכות שתתפטר מהוועד כדי למצוא מקום מתאים?

"בתקופת כהונתי הכנסתי עמדה של רב קו פעם למרכז הקהילתי בית אבא חושי ופעם לבניין הוועד. ניסיתי גם לפתוח משרד קבע בבניין הוועד, אבל המקום היה קטן מלהכיל את כל האנשים שרצו כרטיס וזה לא התאפשר. כשמצאתי את המבנה ברחוב הגליל הבאתי המידע לידיעתה של אגד, אנשיה הוציאו את הרישיונות המתאימים מעיריית חיפה, והמקום נפתח".

מה היתרון של המשרד הזה עבור תושבים שאינם מנוה שאנן?

"יש כאן שני יתרונות מרכזיים. האחד הוא שהמקום פתוח בשעות 19:00-7:00 וביום שישי מהשעה 7:30 עד השעה 13:00, והשני הוא שעובדים פה ארבעה פקידים כך שכמעט אין תור ולא צריך להמתין זמן רב. אני רוצה לגרום לכך שנוה שאנן תהיה כמו הדר של פעם שנתנה שירות לכל חיפה, וזה כבר קורה".

 

תגיות:

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"כלבו - חיפה והצפון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר