המפגש של שליחי חב"ד עם ראש העיר יונה יהב ועם חבר מועצת העיר אריה בליטנטל
המפגש של שליחי חב"ד עם ראש העיר יונה יהב ועם חבר מועצת העיר אריה בליטנטל

יהב נפגש עם פעילי חב"ד בחיפה

כ-25 שלוחי חב"ד בחיפה נפגשו עם ראש העיר ועם חבר מועצת העיר אריה בליטנטל והציגו בפניו את עשייתם בסניפים השונים של התנועה ברחבי העיר

פורסם בתאריך: 14.12.17 12:56

כ-25 שלוחי חב"ד בחיפה נפגשו אתמול (רביעי) עם ראש העיר יונה יהב ועם חבר מועצת העיר אריה בליטנטל (יהדות התורה) במפגש חנוכה מיוחד בהיכל עיריית חיפה. את המפגש יזמה לשכת ראש העיר ונכח בה גם הרב דב גינזבורג, השליח המרכזי ויו"ר צעירי חב"ד בחיפה.

הפגישה נולדה בעקבות שיתוף הפעולה המיוחד בחנוכה בין העירייה לחב"ד, אשר מתבטא בהצבת מספר רב של חנוכיות בכל רחבי העיר בסיוע מינהל התפעול. לאחר טקס הדלקת הנרות והברכות הציגו שלוחי חב"ד את עצמם ואת עשייתם.

הרב בצלאל ווילשנסקי, מזכיר צעירי חב"ד בחיפה ואחד משלוחי החסידות: "רצינו להביא לידיעתו של ראש העיר את הפרישה הרחבה של חב"ד בחיפה – חסידות שפועלת בהוראת הרבי מליובאוויטש. בשנים האחרונות יש בעיר פריחה גדולה של סניפי חב"ד בשכונות, במרכזים הרפואיים ובמוסדות להשכלה גבוהה. השליח ברמת הנשיא סיפר שיו"ר ועד השכונה אמר לו שמאז הגעתה של חב"ד לשכונה היחידים הפכו לקהילה, השליח במרכז הכרמל אמר שהוא עסוק במתן שיעורי תורה לבעלי העסקים שם לפי בקשתם, השליח בכרמל צרפתי אמר שהוא מחבר את המכללה האקדמית לחינוך גורדון עם הקהילה כדי שהסטודנטים יעזרו לזקנים בשכונה, ושליח אחר הציג פעילות של חיבור הכרמל עם שכונות החוף המוחלשות".

 

 

לדבריו של ווילשנסקי הציגו השלוחים את העשייה של חב"ד בקרב אנשים פרטיים ואמרו שחשוב להם להגיע לכל אדם ולתת לו את מה שהוא צריך – בין אם זה צורך רוחני ובין אם זה צורך גשמי – ללא העדפות התניות: "יהב אמר לנו שהוא לא היה מודע להיקף הפעילות ושיבח את פעולות חב"ד בשכונות. הוא דיבר על כך שהעירייה תשתמש בפעילות של חב"ד כדי לתת יותר לתושבים".

במפגש פנה בליטנטל לשלוחים וביקש מהם להתפלל לעילוי נשמתו של מנהל אגף התרבות בעירייה אורי בלום שנפטר בשבוע שעבר.

 

והיתה גם תמונה קבוצתית למזכרת

והיתה גם תמונה קבוצתית למזכרת

 

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"כלבו - חיפה והצפון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר