מוקד ביקור רופא במושבה הגרמנית (צילום: ביקור רופא)
מוקד ביקור רופא במושבה הגרמנית (צילום: ביקור רופא)

פיילוט: הסעות בחינם למרפאת ביקור רופא

היו"ר לשעבר של רובע נוה שאנן צבי ברבי יוזם הפעלת הסעות בחינם במהלך חג הפסח וחול המועד מנוה שאנן למרפאה במושבה הגרמנית ובחזרה. אם הפיילוט יצליח יפעל שירות ההסעות באופן קבוע

פורסם בתאריך: 28.2.18 08:12

מרפאת ביקור רופא בחיפה תפעיל הסעות בחינם מנוה שאנן למרפאה במושבה הגרמנית ובחזרה לשכונה במהלך חג הפסח וחול המועד. מדובר בפיילוט שיתבצע לפי בקשתו של יו"ר רשימת אכפת לי מאזרחי חיפה צביקה ברבי המתמודד בבחירות למועצת העיר. ביום ראשון אמורה להתקיים פגישת עבודה בין ברבי לאנשי ביקור רופא כדי לקבוע את מסלול ההסעה ואת נקודות האיסוף עד ההגעה למרפאה.

ברבי: "כשנפגשתי עם נציגי ביקור רופא הסברתי להם את הקושי הרב של האוכלוסייה בשכונה, במיוחד זו המבוגרת, להתנייד ולהגיע למושבה הגרמנית. אני מכיר כמה מקרים שבהם תושבים לא הרגישו טוב ברמה כזו שחייבה ביקור אצל רופא, ובגלל שזה קרה בלילה כשאין תחבורה הם העדיפו לחכות עד למחרת ומצבם הרפואי הידרדר. לא לכולם יש מכונית ולא לכולם יש מישהו שייקח אותם. דרשתי שייפתח סניף של ביקור רופא בשכונה, והובטח לי שהנושא הזה ייבדק מול קופות החולים. כעת יפעלו שאטלים שייקחו את החולים לביקור רופא ויחזירו אותם לשכונה. אני יודע שהבעיה הזו קיימת לא רק בנוה שאנן ואני מבטיח לדאוג גם לתושבי שכונות העיר האחרות".

 

 

מנהלת ביקור רופא מירב שחף: "זו יוזמה ברוכה של ברבי. הוא אמר לנו שזה מה שהשטח דורש, ולכן התארגנו למציאת פתרון. מרפאת ביקור רופא תיפתח בשעה שבה סניפי קופות החולים בעיר יסיימו לעבוד. אנחנו מסכימים עם ברבי שאסור שיהיה מצב שבו במשך שעות לא יהיה לתושב מסוים מענה רפואי, ולכן אנחנו מרחיבים גם את שעות העבודה".

מה ניתן כבר לומר על הפיילוט?

"הוא יתחיל בערב החג ויסתיים במוצאי החג השני. המרפאה תיפתח בשעה 14:00 ותיסגר ב-1:00 לפנות בוקר. נפרסם את מספר הטלפון של נהג ההסעות וניתן יהיה להתקשר אליו ישירות ולקבוע מועד להסעה. אם יש מישהו שהוא מוגבל ניידות נתאם איתו איסוף מיוחד".

לדבריה של שחף, אם הפיילוט יצליח יפעל שירות ההסעות באופן קבוע.

 

צבי ברבי ומנהלת מרפאת ביקור רופא מירב שחר

צבי ברבי ומנהלת מרפאת ביקור רופא מירב שחף

 

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"כלבו - חיפה והצפון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר