תחנת הצ'ק פוסט של הרכבלית (הדמיה: חברת יפה נוף)
תחנת הצ'ק פוסט של הרכבלית (הדמיה: חברת יפה נוף)

השם הנבחר לרכבל לאוניברסיטה ולטכניון: רכבלית

השם נבחר בתחרות ציבורית שבה השתתפו תושבי חיפה ותלמידי בתי ספר בעיר. "הרכבלית מצטרפת לאמצעי תחבורה ציבורית נוספים בעיר ובהם המטרונית והכרמלית", נכתב בהודעת משרד התחבורה

פורסם בתאריך: 5.3.18 15:47

בסיום תחרות ציבורית בהשתתפות תושבי חיפה לבחירת שם לרכבל שינוע מהצ'ק פוסט לטכניון ולאוניברסיטה נבחר השם "רכבלית". בתחרות השתתפו תלמידי בתי הספר מחיפה שהציעו כ-50 שמות למיזם, ותושבים נוספים שהציעו לו עוד עשרות שמות באמצעות דף הפייסבוק של עיריית חיפה.

"הרכבלית מצטרפת לאמצעי תחבורה ציבורית נוספים בעיר, ובהם המטרונית והכרמלית, ששמותיהם נבחרו במסגרת תחרויות בין תושבי חיפה", נמסר ממשרד התחבורה, שגם עדכן כי כבר בשבועות הקרובים תחל החברה העירונית יפה נוף בביצוע העבודות להקמת הרכבל החדש.

 

 

שר התחבורה ישראל כץ ציין כי הפרויקט ישפר משמעותית את הנגישות לטכניון ולאוניברסיטה ויעודד עשרות אלפי סטודנטים ואנשי אקדמיה להעדיף את התחבורה הציבורית על הרכב הפרטי.

ראש העיר חיפה יונה יהב: "בעוד כשלוש שנים תצטרף הרכבלית לשורה של אמצעי תחבורה מתקדמים הפועלים במטרופולין, ובהם האוטובוס, המטרונית, רכבת ישראל והכרמלית. אין ספק שהרכבלית תשפר את איכות חייהם של התושבים ותסייע לאלפים לוותר על נסיעה ברכבם הפרטי תוך הסתמכות על מערך התחבורה הציבורית החדשני של העיר".

 

תגיות:

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"כלבו - חיפה והצפון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר