הכרמלית (צילום: רמי שלוש)
הכרמלית (צילום: רמי שלוש)

תשתיות הכרמלית הגיעו לארץ ויותקנו בשבוע הבא

המשלוח שהגיע כולל מנועים, ארונות חשמל, מסילות חדשות, ארונות בקרה ופסי צבירה שיזינו בחשמל את הרכבת התחתית. מנכ"ל חברת הכרמלית אבישי הדר: "בשבוע הבא יוכנסו התשתיות למנהרה דרך תחנות כיכר פריז וגן האם"

פורסם בתאריך: 17.4.18 11:49

משלוח התשתיות הראשון של הכרמלית החדשה הגיע ארצה, ומרכיביו יותקנו במנהרת הכרמלית בשבוע הבא. המשלוח כולל את כל התשתיות הדרושות להחזרתה של הכרמלית לפעילות, למעט שתי הרכבות החדשות שיגיעו לארץ במשלוח השני בתחילת חודש יולי.

משלוח התשתיות הראשון הגיע לנמל חיפה באונייה לאחר שיוצרו בשווייץ, שם פועלת חברת דופלמאייר-גאראוונטה שזכתה במכרז לייצורן ולהתקנתן של שתי הרכבות החדשות של מערכת הכרמלית ושל התשתיות החדשות הנוספות של המערכת.

 

 

לדברי מנכ"ל חברת הכרמלית חיפה אבישי הדר, המשלוח שהגיע כולל מנועים, ארונות חשמל, מסילות חדשות שיחליפו את מקטע המסילות באזור תחנת כיכר פריז שניזוק בשריפה שאירעה בכרמלית בפברואר 2017, ארונות בקרה ופסי צבירה חדשים שיזינו בחשמל את הרכבת התחתית ויותקנו לאורך כל תוואי המסילות. "התשתיות הגיעו בארבע מכולות גדולות", אמר הדר, "ובשבוע הבא הן יוכנסו למנהרה משני פתחים קיימים – חלק דרך תחנת כיכר פריז וחלק דרך תחנת גן האם".

גם הרכבות החדשות יגיעו לנמל חיפה באונייה. במהלך חודש יולי הן יוכנסו אל מנהרת הכרמלית ובחודש ספטמבר תחודש פעילותה.

 

אולי יעניין אותך גם

תגובות

3 תגובות
  1. שאלתיאל חושמיהו

    לשוויץ אין נמל, אבל הבה נחשוב, ביחד לאיזו מדינה סמוכה יש נמל…

🔔

עדכונים חמים מ"כלבו - חיפה והצפון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר