הכרמלית החדשה (הדמיה: חברת CWA)
הכרמלית החדשה (הדמיה: חברת CWA)

החלה הכנסת התשתיות החדשות למנהרת הכרמלית

התשתיות, הכוללות מנועים, ארונות חשמל, מסילות חדשות, ארונות בקרה ופסי צבירה חדשים, הגיעו במכולות, ששתיים מהן נפרקו היום בכניסה לתחנת גן האם והוכנסו למנהרה

פורסם בתאריך: 24.4.18 13:19

במסגרת פרויקט שיקום הכרמלית מנזקי השריפה שאירעה בה בפברואר 2017, החל היום (שלישי) ביצוע שלב הכנסת התשתיות החדשות למנהרת הכרמלית לצורך התקנתן. שלב זה כולל התקנה של מרכיבים ממשלוחים של תשתיות שעל ייצורן בשוויץ הופקדה חברת דופלמאייר-גאראוונטה. חברה זו זכתה במכרז לייצורן ולהתקנתן של מרכיבי מערכת הכרמלית החדשה – שתי הרכבות החדשות והתשתיות החדשות הנוספות של המערכת.

המשלוח הראשון שהגיע לנמל חיפה בארבע מכולות גדולות כולל את כל התשתיות הדרושות להחזרתה של הכרמלית לפעילות, למעט שתי הרכבות החדשות שיגיעו ארצה במשלוח השני בתחילת חודש יולי.

 

 

מרכיבי המשלוח הראשון כוללים מנועים, ארונות חשמל, מסילות חדשות שיחליפו את מקטע המסילות באזור תחנת כיכר פריז שניזוק בשריפה, ארונות בקרה ופסי צבירה חדשים שיזינו בחשמל את הרכבת התחתית ויותקנו לאורך כל תוואי המסילות מתחנת כיכר פריז ועד לתחנת גן האם. שתיים מתוך ארבע המכולות נפרקו היום בכניסה לתחנת גן האם של הכרמלית והוכנסו למנהרה דרך הפתח הקיים.

מנכ"ל חברת הכרמלית חיפה אבישי הדר: "ביומיים הקרובים תושלם הכנסתן של כל התשתיות שהגיעו במשלוח הראשון לתוך המנהרה, ותחל התקנתם. הליך ההתקנה יימשך כחודשיים וחצי, ובסיומו יוכנסו גם הרכבות החדשות לתוך המנהרה".

הכרמלית צפויה לחדש את פעילותה בחודש ספטמבר.

 

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"כלבו - חיפה והצפון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר