איתי מרסיפר בהרצאה בבית הספר עירוני ג' (צילום: רגב ברודי)
איתי מרסיפר בהרצאה בבית הספר עירוני ג' (צילום: רגב ברודי)

הבשורה תצא מחיפה: כך תשלמו פחות על אותו חדר במלון

הסטארט אפ Pruvo, אשר פועל מרחוב המגינים בעיר התחתית, פיצח את השיטה ומציע אפשרות לחסוך מאות שקלים במחיר חדרי החופשה

פורסם בתאריך: 6.5.18 08:03

מחירי חדרי המלון משתנים כל הזמן – את זה אנחנו יודעים. אבל איך אנו יכולים לדעת אם מחיר החדר יורד לאחר שביצענו הזמנה? לא משנה כמה זמן ומאמץ נקדיש למציאת הדיל הטוב ביותר, רוב הסיכויים הם שמהרגע שבו הזמנו את החדר לבין היום שבו נגיע למלון המחיר יירד.

מי שפיצחו את השיטה ומציעים אותה בחינם בכל העולם הם איתי מרסיפר ורגב ברודי, שני בוגרי הפקולטה למדעי המחשב בטכניון, שהקימו את חברת הסטארט אפ Pruvo שפועלת מרחוב המגינים בעיר התחתית. הפתרון שהשניים מציעים כבר מופעל בהצלחה ביותר מ-30 מדינות וצומח במהירות שיא.

מרסיפר, אז איך זה עובד?

“תחילה יש להזמין את החדר במלון באמצעות כל אתר הזמנות ובכל מחיר. התנאי היחיד הנדרש הוא הזמנת חדר שמאפשר ביטול בחינם. כיום בכ-80 אחוז מהזמנות מתאפשר ביטול בחינם עד יום ההגעה למלון. לאחר מכן יש להעביר את ההזמנה במייל אל הכתובת [email protected], ומרגע זה ההזמנה תיקלט באופן אוטומטי במאגר למעקב מחירים. מחיר החדר ינוטר 24/7 על פני מאות אתרים וספקים שונים. אם המחיר יירד יישלחו למייל של המזמין התראה למייל והנחיות כיצד להזמין מחדש את אותו החדר בדיוק במחיר זול באופן משמעותי וללא סיכון”.

מבחינת המודל הכלכלי, פרובו היא שותפה רשמית של כל הספקים הגדולים בעולם, כך שהיא מרוויחה מהם עמלה על כל הזמנה. עבור המשתמשים השימוש בפלטפורמה הוא חינמי. את רוח היזמות מבקשים מרסיפר וברודי להעביר גם אל הדור הצעיר, ובמהלך “שבוע היזמות בחיפה” הופיע מרסיפר והרצה בפני תלמידי עירוני ג’ – בית הספר שבו הוא למד.

 

 

בחצי השנה האחרונה זכתה פרובו בחשיפה תקשורתית אדירה בארץ וברחבי העולם, כולל ברשתות ענק כמו FOX, CNN, MSN ולונלי פלאנט. “שיא החיסכון של פרובו נשבר לפני כחודש ועומד על ירידת מחיר של 72 אחוז”, מתגאה מרסיפר.

לבקשת “כלבו” בוצעה בדיקה של פרובו להזמנת חדר במלון בחיפה. כפי שמוצג בצילום הסתכם הפער ביותר מ־200 שקל עבור לינה של לילה אחד.

 

הזמנה מקורית (מימין), הזמנה לאחר השימוש באפליקציית Pruvo (משמאל)

הזמנה מקורית (מימין), הזמנה לאחר השימוש באפליקציית Pruvo (משמאל)

 

מרסיפר, יש לך טיפ לקוראים לקראת החופשה הבאה?

“תהיו גמישים. בזכות מהפכת השמים הפתוחים ועל ידי שימוש בשירות של פרובו תוכלו לטוס לחו”ל במחירים שתמיד חלמתם. טיפ נוסף הוא להזמין כמה שיותר זמן מראש. ככל שתקדימו את ההזמנה מחירי הטיסות יהיו נמוכים משמעותית, ובעזרת פרובו תקבלו את המחיר הזול ביותר עבור חדר המלון”.

 

תגיות:

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"כלבו - חיפה והצפון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר