טקס חג שבועות בקיבוץ (צילום: ניר קידר)
טקס חג שבועות בקיבוץ (צילום: ניר קידר)

הפנינג בנוסח חגיגות שבועות בקיבוץ יתקיים בגן האם

באירוע שמארגנת עיריית חיפה יגיעו ביום ראשון לגן האם טרקטורים, קומביינים, חציר ועגלות, בדומה לחגיגות הביכורים בקיבוצים. עוד בהפנינג: יצירת טנא מאריזות חלב ממוחזרות ומופע של כוכבת הילדים מיקי

פורסם בתאריך: 15.5.18 12:13

עיריית חיפה תקיים הפנינג שבועות לציבור הרחב בגן האם במרכז הכרמל תחת הכותרת "חציר בעיר". האירוע יתקיים ביום ראשון החל משעה 9:00 ויכלול עגלות חציר לצד טרקטורים, עמדה לשזירת פרחים, פינת צילום, פינת ליצירת טנא מאריזות ממוחזרות של מוצרי חלב, פינת ריקוד הורה לצלילי שירי שבועות, עמדת טאבון ועוד. במופע המרכזי תופיע כוכבת הילדים מיקי.

מנהל רשות הצעירים בעירייה מיקי ליבוביץ', ממארגני האירוע: "בעקבות דרישה גדולה מהציבור לאירוע חגיגי בדומה לזה שאנחנו מפיקים בפורים, ארגנו את אירוע שבועות. אנחנו מביאים את הקיבוץ לעיר, והאירוע יכלול את כל המאפיינים של חגיגת שבועות בקיבוץ בהפנינג ענק. עשינו משאל בקרב ההורים שבאים לפעילויות שלנו וביקשנו מהם שיכתבו מה הם היו רוצים שנעשה עבורם מעבר למה שאנחנו כבר עושים. מהתשובות עלה שלקראת שבועות מחפשים ההורים חברים בקיבוצים כדי להשתתף שם בחגיגות, וזאת מכיוון שבחיפה, מלבד תיקון ליל שבועות שאינו רלוונטי לילדים, אין כמעט אירועים שגם ילדים יכולים להשתתף בהם".

 

 

חג שבועות בקיבוצים כולל גם תצוגה של ביכורים מכל ענפי המשק, תהלוכת טרקטורים וערימות של חציר.

"נכון, וגם אצלנו. אנחנו מביאים טרקטורים, קומביינים, חציר, עגלות וכמעט כל מה שיש בקיבוץ שקשור לחג. נוסף על כך אנחנו מארגנים את תמונת ה-70 לציון מספר שנותיה של המדינה, כלומר נצלם תמונה של 70 תינוקות שנולדו השנה בחיפה".

 

תגיות:

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"כלבו - חיפה והצפון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר