אמהות שותות קפה (צילום: א.ס.א.פ קריאייטיב/INGIMAGE)
אמהות שותות קפה (צילום: א.ס.א.פ קריאייטיב/INGIMAGE)

30 כוסות קפה במתנה להורים בחופשת לידה

30 בתי קפה נענו ליוזמת רשות הצעירים של עיריית חיפה להעניק כוסות קפה בחינם לאמהות ולאבות בחופשת לידה. ההיענות של בתי הקפה ליוזמה היא גדולה ורשימת המשתתפים ביוזמה מתעדכנת בתדירות גבוהה. השוברים מוענקים בביקור הראשון בטיפת חלב

פורסם בתאריך: 25.6.18 20:16

רשות הצעירים העירונית יזמה פרויקט שבמסגרתו היא מחלקת פנקסי קפה לאמהות או לאבות בחופשת לידה. הפנקס מכיל 30 שוברים אשר מקנים לכל משתמש זכות לקבל בחינם 30 כוסות קפה מכל הסוגים ב-30 בתי קפה שונים ברחבי העיר, כאשר התנאי היחיד למימוש השוברים הוא הגעה עם התינוק לבית הקפה.

הפרויקט נקרא "הרבה קפה – טיפת חלב" מכיוון שאת הפנקסים ניתן לקבל אך ורק במרפאות טיפת חלב בעיר, בעת הביקור הראשון עם התינוק. בגלל הביקוש הרב מצד בעליהם של בתי הקפה להיכלל בפרויקט, הרשות מעדכנת את רשימת בתי הקפה בתדירות גבוהה.

 

המנשר שמזמין את האמהות הטריות לקפה (צילום: רשות הצעירים העירונית)

המנשר שמזמין את האמהות הטריות לקפה

 

 

מנהל רשות הצעירים בעיריית חיפה מיקי ליבוביץ': "לפרויקט יש לו ביקוש רב גם בקרב ההורים בחופשת לידה וגם בקרב בעלי עסקים. הרעיון מאחורי כמה מהפרויקטים שאנחנו יוזמים עם בעלי עסקים הוא לקשר בינם לבין הצעירים בחיפה. באשר לפרויקט הזה, חשבנו איך לשמח בעיקר את האמהות לאחר הלידה. עשינו בדיקה במרכז שלנו בחורב 14, שמתמקד במתן שירות והדרכה במגוון תחומים להורים צעירים, מהו סוג הבילוי המועדף על האמהות הצעירות, ורובן ציינו שהן מבלות בבתי קפה עם חברות. לקחנו את הרעיון אל בעלי העסקים ושאלנו אותם אם הם מעוניינים לתת כוס קפה בחינם לאמהות צעירות בחופשת לידה, וההיענות היתה מעל ומעבר למצופה".

מה צריך לעשות כדי לקבל את פנקס השוברים?

"צריך לבקש אותו מהאחות בטיפת חלב בביקור הראשון עם התינוק. זו עוד מתנה במסגרת המתנות שאנחנו כגוף עירוני נותנים לאמהות הצעירות וגם לחלק קטן מהאבות. זה מצטרף לשי שההורים מקבלים כשהם יוצאים מבתי החולים בחיפה – שלט לאוטו שבו כתוב 'אני תינוק חיפאי' או 'אני תינוקת חיפאית'".

 


 

 


 

תגיות:

אולי יעניין אותך גם

תגובות

תגובה אחת

🔔

עדכונים חמים מ"כלבו - חיפה והצפון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר