מתחם WeWork בעיר התחתית (הדמיה: איגור דוידוביץ')
מתחם WeWork בעיר התחתית (הדמיה: איגור דוידוביץ')

סניף חברת WeWork בחיפה ייפתח בתחילת אוגוסט

כ-600 איש יוכלו לעשות שימוש בחללים של מתחם WeWork ברחוב העצמאות ולשכור אותם כדי להפעיל משרדים וחברות סטארט אפ. מנכ"ל WeWork ישראל בנג'י זינגר: "אנו נרגשים להיות חלק בהליך ההתחדשות של העיר התחתית"

פורסם בתאריך: 9.7.18 12:03

חברת WeWork, המספקת שירותי השכרת חללי עבודה, הודיעה כי היא עתידה לפתוח בתחילת חודש אוגוסט את סניפה החיפאי הממוקם בעיר התחתית. מתחם המשרדים החדש, שייפתח ברחוב העצמאות 47-45, יוכל לאכלס כ-600 משתמשים. בחללים יכולות להשתמש חברות סטארטאפ וחברות אחרות, בדומה לחברות שעבורן משמשת WeWork כבית בכ-75 ערים ברחבי העולם.

הקומפלקס ברחוב העצמאות יהיה מתחם המשרדים השמיני של WeWork בישראל, שארבעה מהם פועלים בתל אביב.

המתחם בעיר התחתית, שייפתח בסיום עבודות שיפוץ נרחבות שבוצעו בבניין, ישמש חברות בכל קנה מידה – מהשכרת משרד המיועד לאדם אחד בלבד ועד להשכרת קומה שלמה שתשמש כמטה חברה. כמו כן יאפשר המתחם שימוש במשרדים כחדרי ישיבות עבור משתמשים קבועים וזמניים, וכל זאת תוך יצירת חוויית שימוש נוחה. חברי המתחם יזכו ליהנות מגישה לאינטרנט, משירותי ניקיון ומריהוט.

 

 

מנכ"ל WeWork ישראל בנג'י זינגר: "חברת WeWork ממשיכה להרחיב את נוכחותה ברחבי העולם, ותוך כדי כך שמה דגש לא רק על הבאת ערך מוסף לערים שאליהן היא מגיעה, אלא גם על עבודה בשיתוף פעולה הדוק עם הרשויות במטרה לסייע להן לשפר את איכות חייהם של תושביהן. שיתוף הפעולה עם עיריית חיפה ועם העומד בראשה תואם באופן מושלם את התפישה הזו, ואנו נרגשים להוות חלק מרכזי וחשוב בהליך ההתחדשות של העיר התחתית בחיפה ולספק מקום חיוני ונדרש ליזמים למטרת שיתופי פעולה ויצירה".

ראש העיר יונה יהב: "כניסתה של WeWork לחיפה מהווה הבעת אמון במדיניות העירייה, ששמה לעצמה להיות העיר המובילה בתחום חברות הסטארט אפ בישראל. המהפכה שאותה ביצענו בשנים האחרונות בעיר התחתית יוצרת אקוסיסטם אופטימלי אשר מהווה קרקע פורייה לחברות הייטק רבות לקבוע את מושבן בחיפה ולהקמת מערך חממות טכנולוגיות ומתחמי עבודה ליזמים בתחום ההייטק".

 

תגיות:

אולי יעניין אותך גם

תגובות

תגובה אחת
  1. חיפאי מנוסה

    וואו! נראה מהמם!!!! אני מדבר כמובן על ההדמיה הממוחשבת. אין על עיריית חיפה בהדמיות. מי לא זוכר את הדמיית הרכבת הקלה הדוהרת ברחוב הרצל…בסוף קיבלנו אוטובוס אקורדיון. העיקר שההדמיה יצאה ממש יפה.

🔔

עדכונים חמים מ"כלבו - חיפה והצפון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר