קולנוע אורי בקניון עזריאלי חיפה (צילום: קובי פאר)
קולנוע אורי בקניון עזריאלי חיפה (צילום: קובי פאר)

בתי הקולנוע חוזרים לקניון עזריאלי חיפה

קבוצת עזריאלי מנהלת משא ומתן מתקדם להשכרת שטח בקניון עזריאלי חיפה לחברה בין לאומית שתפעיל בו מתחם בתי קולנוע. מנכ"ל הקניון עופר שביט: "החברה תפעיל שמונה בתי קולנוע חדישים בשטח של כ-1,500 מ"ר"

פורסם בתאריך: 15.7.18 14:18

קבוצת עזריאלי מנהלת בימים אלה משא ומתן מתקדם להשכרת שטח בקניון עזריאלי חיפה שבבעלותה לחברה שתפעיל בו מתחם בתי קולנוע חדיש. מנכ"ל הקניון עופר שביט מסר כי עסקת השכירות קרובה מאוד לחתימה: "אנחנו על סף סגירת עסקה שבמסגרתה יושכר השטח לחברה בין לאומית מתחום בתי הקולנוע, שעומדת להתחיל לפעול גם בארץ בתחום זה".

בעבר הפעילה גלובוס גרופ בקומה העליונה של הקניון מתחם בתי קולנוע שנקרא אורי ושכלל שבעה אולמות, אך מאז סגירת המתחם בשנת 2005 עומדים חללים אלה נטושים.

"המהלך המתגבש כעת הוא שהחברה הבין לאומית תשכור את החללים הנטושים ותפעיל בהם שמונה בתי קולנוע חדישים בשטח של כ-1,500 מ"ר", מסר שביט, "לצורך חידוש הפעילות במתחם יידרשו עבודות להתאמות פנימיות בתוך החללים שעומדים ריקים מאז שנת 2005. להערכתי, המתחם החדש ייפתח באמצע שנת 2019".

 

 

שביט הוסיף כי המתחם יהיה מוקד בילוי חדש לתושבים המתגוררים סמוך לקניון וכי להפעלתו תהיה השפעה חיובית גם על הפעילות העסקית בבתי העסק הקיימים בקניון: "מעבר להיותו מרכז קניות, הקניון יחזק את מעמדו כמרכז בילוי לתושבים שממקום מגוריהם הנגישות לקניון היא גבוהה, ובהם תושבי אזור דרום חיפה ההולך ונבנה, טירת כרמל, עתלית ושכונות החוף של חיפה. גם בתוך הקניון עצמו ייהנו העסקים האחרים מהמתחם החדש. ידוע שעסק טוב מפרה גם את שכניו, ואפשר בהחלט להעריך שאנשים שבאים לקולנוע יעשו גם קנייה אחת או שתיים בחנויות הקניון, יאכלו במקום ויבלו בו. אנחנו מדברים על עשרות אלפי אנשים בחודש".

 

אולי יעניין אותך גם

תגובות

6 תגובות
  1. חיפאי

    סוף סוף מקווה שהרשת רצינית כי
    האולמות בגרנד קניון פצפונים לא רואים כלום

  2. אמא מאוכזבת

    הקניון היחידי שאין בו הצגות לילדים (כהיה בעבר היה מאוד מוצלח). חבל לעסקים הקיימים שתושבי האזור נוסעים לקניונים אחרים עם הילדים- הרי ידוע שהמופעים הללו מניבים הרבה לבתי קפה, מסעדות ורשתות האופנה.

🔔

עדכונים חמים מ"כלבו - חיפה והצפון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר