מירי רגב (צילום: אוהד צויגנברג)
מירי רגב (צילום: אוהד צויגנברג)

"לא מצאנו כי נפל פגם בעריכת האירוע"

המשנה ליועץ המשפטי לממשלה דינה זילבר הודיעה לשרת התרבות והספורט מירי רגב כי לא נפל פגם בעריכת אירוע המחאה נגד חוק הלאום בבית הגפן בחיפה וכי קיומו היה חוקי

פורסם בתאריך: 1.8.18 18:41

המשנה ליועץ המשפטי לממשלה דינה זילבר הודיעה לשרת התרבות והספורט מירי רגב כי האירוע הפוליטי במחאה על חוק הלאום שנערך ביום ראשון בבית הגפן בחיפה ושאותו היא ביקשה לבטל היה חוקי.

במכתב ששלחה לרגב עם העתקים ליועץ המשפטי של משרד הפנים יהודה זמרת, ליועצת המשפטית של משרד התרבות והספורט הדס פרבר וליועצת המשפטית של עיריית חיפה ימית קליין כתבה זילבר כי "בירור מול הלשכה המשפטית של העירייה העלה כי בית הגפן הוא תאגיד עירוני בבעלות מלאה של העירייה אשר לא חל עליו הסעיף האוסר על פעילות פוליטית או מפלגתית בו". עוד נכתב כי ממכתב התשובה של ראש העיר יונה יהב לרגב עולה כי "האירוע נערך במסגרת שכירת הנכס בתשלום על ידי מארגניו ולא בפעילות של בית הגפן עצמו" וכי מדיניות העירייה היא לאפשר את השכרת הנכס העירוני בתשלום לציבור הרחב.

 

 

באשר לדרישתה של רגב להתנות את המשך תקצובו של בית הגפן באי קיום אירועים מעין אלה כתבה זילבר כי לא נמצא בסיס להתערבות של משרד המשפטים ושל היועץ המשפטי לממשלה בעניין.

"נוכח כל האמור", סיכמה זילבר, "לא מצאנו כי נפל פגם בעריכת האירוע".

 


 

 


 

אולי יעניין אותך גם

תגובות

תגובה אחת

🔔

עדכונים חמים מ"כלבו - חיפה והצפון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר