רב"ט ניר לנדמן ז"ל
רב"ט ניר לנדמן ז"ל

הערב: טורניר כדורסל לזכרו של ניר לנדסמן

מאמן הפועל נוה שאנן שמעון חן יזם את הטורניר לזכרו של ניר לנדסמן שנהרג בתאונת דרכים לפני 15 שנה בזמן שירותו הצבאי. האירוע ייערך בנוכחותם של ראש העיר יונה יהב, מ"מ ראש העיר חדוה אלמוג ובני משפחת לנדסמן

פורסם בתאריך: 12.8.18 15:05

היום (ראשון) בשעה 17:00 יתקיים באולם הספורט של בית הספר דינור בנוה שאנן טורניר כדורסל לזכרו של רב"ט ניר לנדסמן ז"ל. הטורניר מתקיים ביוזמתו של מאמן הפועל נוה שאנן בכדורסל שמעון חן ובשיתוף עם משפחת לנדסמן, עם עיריית חיפה ועם חברת נקסט אורבן.

בטורניר יישאו דברים ראש העיר יונה יהב, סגניתו חדוה אלמוג ובני משפחתו של לנדסמן, ולאחר מכן יתקיימו שלושה משחקי כדורסל שבהם יתחרו ארבע קבוצות – קבוצת הנשים של הפועל נוה שאנן, קבוצת ילדים של בית"ר אחוזה, קבוצת גמלאי אגד וקבוצה של בני משפחת לנדסמן. בסיום הטורניר ייערך טקס חלוקת גביעים ומדליות. הכניסה לאירוע חופשית.

 

 

זו השנה השנייה שבה מארגן חן טורניר כדורסל לזכרו של חייל שנהרג, וזאת לאחר שבשנה שעברה נערך טורניר לזכרו של החייל אלעד רם.

ניר לנדסמן נולד ב-21 במאי 1984. הוא היה בוגר בית הספר הריאלי, ושירת בגדוד התותחנים שפיפון. ב-7 בנובמבר 2003, לאחר בילוי במועדון האולטרסאונד בקיבוץ יגור, נהרג לנדסמן בתאונה. אמו הקימה לזכרו את עמותת צעיר לנצח למלחמה בקטל בדרכים.

 


 

 


 

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"כלבו - חיפה והצפון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר