המותג השחר העולה מתוך הקמפיין (צילום: רשות הצעירים בעיריית חיפה)
המותג השחר העולה מתוך קמפיין רשות הצעירים (צילום: רשות הצעירים)

קמפיין לעידוד גאווה חיפאית דרך מותגים מקומיים

מה משותף לשוקולד השחר, לבורקס בכר העגלה ולטכניון? שלושתם הם מותגים חיפאים שהצליחו הרבה מעבר לרמה המקומית. רשות הצעירים של עיריית חיפה השיקה קמפיין שנועד להכיר לחיפאים את המיטב של עירם ולעורר בהם גאווה

פורסם בתאריך: 14.9.18 08:02

רשות הצעירים במינהל החת"ר (חינוך, תרבות ורווחה) בעיריית חיפה השיקה את הקמפיין "מותג חיפאי" כדי לחזק את תחושת הגאווה של החיפאים בעירם. במסגרת זו מפרסמת הרשות מדי שבועיים תמונה של מותג שצמח בחיפה וציטוט מבעלי העסק. בשלב הבא ייכללו אותם העסקים באפליקציית ה-V.I.P של רשות הצעירים ויעניקו הנחה משמעותית לתושבי העיר ברכישת המוצרים.

מנהל הרשות מיקי ליבוביץ': "מטרתו של הקמפיין היא לחבר את החיפאים לחיפה. אנו נותנים מידע על דברים שהתושבים מכירים מחיי היום יום מבלי שיש להם מושג שמדובר במשהו חיפאי כמו למשל שוקולד השחר. אין כמעט ילד שנולד ב-40 השנים האחרונות בארץ שלא גדל על שוקולד השחר. זה מותג ישראלי מובהק, אז למה שהחיפאים לא יהיו גאים שהוא נוצר כאן בעיר? הרעיון שעומד מאחורי הקמפיין הוא לחשוף בדרך שיווקית, צעירה, מגניבה ומודרנית עסקים חיפאיים. כך מצד אחד אנחנו מעודדים אותם כעסק מקומי ומצד שני מיידעים את הציבור החיפאי שיהיה גאה שהמותג שהוא מכיר הוא לפני הכל חיפאי. אנחנו מעלים בדרך כלל מותגים ותיקים שהצליחו, אבל גם מותגים צעירים כמו יקב הבוטיק וורטמן ובורקס בכר העגלה. כולם שייכים להווי החיים החיפאי".

 

 

מה הקשר של הקמפיין לרשות הצעירים?

"אנחנו עוסקים בחיבור בין התושב לעיר. מסקרים שערכנו בנושא עולה שהקשר הזה מתחזק כשיש לתושב עם מה להזדהות בעיר ולהרגיש תחושת גאווה. אם יש משהו שאנחנו צריכים לחזק בחיפאים זה את תחושת הגאווה החיפאית. כתל אביבי במקור ההרגשה שלי היא שמשום מה החיפאים לא מרגישים מספיק גאווה בעירם כמו שהתל אביבים או הירושלמים מרגישים. אני לא אומר להם 'תהיו גאים במושג חיפה' שהוא מושג ערטילאי אלא בדברים מוחשיים. יש לנו את הטכניון שהצמיח הכי הרבה חתני פרסי נובל בארץ והם חיפאים, אז למה לא להתגאות בזה? בעיני, הקניית התחושה הזו צריכה להתחיל כבר בגיל צעיר, ולכן לקחנו על עצמנו את הקמפיין הזה. יש לנו קהל גדול ואנחנו חושפים אותו לעיר שלו".

ספר על הפידבקים שאתם מקבלים מהצעירים?

"המשפט שאנחנו שומעים הכי הרבה מהצעירים אחרי שהם נחשפים למותגים שאותם הם מכירים הוא 'מה, באמת? זה חיפאי?'. גם ביקשו מאיתנו שנדאג לשבץ את העסקים האלה באפליקציית ה-V.I.P, שלנו ואנחנו עושים את זה".

כמה זמן יימשך הקמפיין?

"כמה חודשים. יש לנו עשרות מותגים חיפאים, ובכל שבועיים נכתוב על אחד מהם".

 

המותג בורקס בכר העגלה מתוך הקמפיין (צילום: רשות הצעירים בעיריית חיפה)

 


 

 


 

תגיות:

אולי יעניין אותך גם

תגובות

6 תגובות
  1. משתמש אנונימי (לא מזוהה)

    שוקולד השחר, בורקס והטכניון…ממש אותה ליגה.

  2. משתמש אנונימי (לא מזוהה)

    המשותף בין שוקלד שחר לבורקס זה רעל לגוף ולכיס

  3. שמוליק

    לא יעזור כלום!
    כל זמן שהיונה מחברן את העיר
    העיר הזאת תלך עמוק באדמה.

  4. חנה

    מה ניזכרתם עכשיו לפני הבחירות לעשות קמפיין גאווה. חבל על הכסף. תכלס, העיר שוקעת. העסקים גוססים, אין מקומות חניה, דוח"ות חניה בלי סוף כדי להגדיל את הכנסות העיריה והצעירים בורחים מחיפה.

  5. לסגור ולהוריד ארנונה

    רשות הצעירים עוד גוף הזוי מיותר שזולל את הארנונה שלנו לשטויות.
    מפרסמים מוצרים עתירי סוכר מזיקים לילדים בתור גאווה מקומית אז באמת מצבנו רע..

  6. משתמש אנונימי (לא מזוהה)

    הכי חשוב זה ללכת להצביע ב -30 לחודש ולהחליף את ראש העירייה.

🔔

עדכונים חמים מ"כלבו - חיפה והצפון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר