החממה לקריירה של רשות הצעירים (צילום: רשות הצעירים)
החממה לקריירה של רשות הצעירים (צילום: רשות הצעירים)

נפתחה קבוצה למחפשי עבודה אקדמאים חיפאים

את קבוצת הפייסבוק המיועדת למחפשי עבודה אקדמאים חיפאים פתחה רשות הצעירים העירונית במטרה להשאיר את האקדמאים הצעירים בחיפה. עד כה נרשמו לקבוצה 1,259 חברים, ובהם מחפשי עבודה ומעסיקים

פורסם בתאריך: 3.10.18 13:20

רשות הצעירים במינהל החינוך, התרבות והרווחה בעיריית חיפה פתחה קבוצה ציבורית למחפשי עבודה חיפאים אקדמאים באמצעות הפייסבוק. בקבוצה חברים כבר 1,259 איש, וברשות מסבירים שמטרתה היא להשאיר את האקדמאים הצעירים בחיפה.

מנהל רשות הצעירים מיקי ליבוביץ' מציין כי הקבוצה הוקמה כחלק מפעילותה של החממה לקריירה של הרשות. המעוניינים שולחים בקשת הצטרפות לקבוצה ומתבקשים לענות על שתי שאלות – האחת על השכלתם והשנייה אם הם מחפשי עבודה או מעסיקים. עם ההצטרפות לקבוצה ניתן לראות את הצעות העבודה הקונקרטיות וגם לפנות למעסיקים ישירות. לדבריו של ליבוביץ', לרשות יש רשימה של מאות מעסיקים שמוכנים לקלוט עובדים מתאימים.

ברשות הצעירים מקווים שהקבוצה תתגבש לכדי קהילה של אקדמאים שתעזור לחבריה במציאת עבודה ובפיתוח הקריירה שלהם. כל חבר בקבוצה רשאי לשתף מידע שהוא מקבל מהקבוצה, לעזור בנטוורקינג ולתת עצות למחפשי העבודה האחרים.

 

 

ליבוביץ': "ידוע שאם צעירים מוצאים עבודה בעיר מסוימת אז רוב הסיכויים שהם יישארו לגור בה".

אם כך, למה אתם פונים רק לצעירים אקדמאים ולא לכל הצעירים?

"כי זהו המגזר המרכזי שאנחנו רוצים להשאיר בעיר".

מהו היתרון שלכם על פני חיפוש עבודה במסגרות אחרות?

"נתחיל בכך שבמקרים רבים מאוד, כשצעירים אקדמאים מובטלים מחפשים עבודה לבד, הסיכויים שלהם להצליח אינם גדולים. לוקח זמן רב עד שמוצאים עבודה מתאימה, והחיפוש הממושך הוא קשה גם מהבחינה הנפשית. כיום כבר לא מחפשים עבודה באמצעות מודעות דרושים בעיתון אלא דרך נטוורקינג. בחממה של הרשות אנחנו נותנים סביבה תומכת ומשלבים את המעסיקים שרשומים אצלנו במאבק להשאיר את הצעירים האקדמאים בעיר. אנחנו גם לא לוקחים דמי תיווך מהעסקים בניגוד לחברות ההשמה, ולכן הרבה עסקים פונים אלינו ומבקשים שנסייע להם למצוא עובדים מתאימים".

 


 

 


 

אולי יעניין אותך גם

תגובות

2 תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"כלבו - חיפה והצפון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר