אריה קליין והכבאי אילון זינגר שחילץ אותו (צילום: דוברות המרכז הרפואי רמב"ם)
אריה קליין והכבאי אילון זינגר שחילץ אותו (צילום: דוברות המרכז הרפואי רמב"ם)

"המים מגיעים עד הפה, אני טובע" (אודיו)

בהקלטה דרמטית למוקד 100 נשמע הנהג אריה קליין, שניצל מטביעה ברכבו לפנות בוקר, כשהוא מדבר עם שוטרות שדאגו להרגיע אותו כדי שלא ילקה בלבו או יבלע מים ברכב שהלך והתמלא

פורסם בתאריך: 25.11.18 17:32

אריה קליין, הנהג בן ה-70 שניצל לפנות בוקר מטביעה ברכבו במנהרת חלוצי התעשייה במפרץ חיפה, לווה ברגעים הקשים על ידי שתי שוטרות שקיבלו את שיחתו במוקד 100. השוטרות שקד סיבוני ויובל וסרמן ענו לשיחתו של קליין לקראת השעה 5:00. "אני תקוע במנהרה של קרית חיים בחלוצי התעשייה", פתח קליין את השיחה, "המים עד לדלת. נכנסתי בטעות". "הכל בסדר, אריה", אמרה לו אחת מהשוטרות בהקלטה, "אני מעבירה את העניין לטיפול".

במהלך השיחה המים חדרו לרכב. "אני לא יכול לצאת, המים מעבר לדלת. אני טובע, תשלחו אוטו, תשלחו גרר שיוציא אותי מפה", נשמע קליין צועק. ברגעים אלה ניסו השוטרות לוודא שקליין לא מאבד את עשתונותיו. "אתה רואה שוטר לידך?", שאלה אותו אחת מהן, "אני רוצה שתישאר איתי על הקו. אל תנתק את השיחה. יגיעו אליך".

 

 

קליין צעק שהמים עולים, והשוטרות המשיכו להרגיע אותו. במשטרה אומרים שזה היה האתגר הגדול ביותר – לוודא שקליין לא ייכנס לפאניקה וילקה בלבו בגלל המתח שבו הוא היה שרוי או ישתולל ויבלע מים. "אתה רואה את כוחות כיבוי האש? הם עוד מעט יגיעו אליך", אמרה לו השוטרת, "אל תנתק איתי את השיחה עד שהם פוגשים בך".

בשיא הדרמה אמר קליין: "אני לא יכול כבר להחזיק. אני לא יכול לדבר יותר איתך. המים מגיעים עד לפה. אני טובע". "אריה, תנסה להחזיק את הראש מעל למים. הם מנסים לעזור לך", ענו לו השוטרות. בשלב זה אמר קליין שהמים מרימים אותו מהכיסא ואין לו כבר מקום שאליו יוכל להרים את הראש. זה גם השלב שבו חולץ קליין על ידי כוחות הכיבוי ופונה לבית החולים רמב"ם.

 


 

 


 

אולי יעניין אותך גם

תגובות

2 תגובות
  1. נמאס מההתעלמות מהכשלים לסיפורי גבורה

    אז כל שנה אותו סיפור בדיוק. הצפות במפרץ חיפה במעברים שתכננה יפה נוף.
    וכל שנה עוסקים או בסיפורי ההרוג או החילוץ במקום להעמיד לדין את המהנדסים שתכננו את הדבר הזה.
    נתראה בחילוץ / השבעה, גם בחורף בשנה הבאה?

🔔

עדכונים חמים מ"כלבו - חיפה והצפון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר