הפגנת העובדים הסוציאליים מול משרדי הממשלה בחיפה
הפגנת העובדים הסוציאליים מול משרדי הממשלה בחיפה

מאות עובדים סוציאליים הפגינו מול קריית הממשלה (וידאו)

העובדים הסוציאליים דורשים בעיקר להגביר את אמצעי הביטחון בעקבות הסיכון שבו הם נתונים, כולל הצבת מאבטחים בעלי הכשרה רלוונטית והתקנת לחצני מצוקה המחוברים למוקד פעיל. כמו כן הם דורשים את שיפור שכרם ואת הפחתת העומס המוטל עליהם

פורסם בתאריך: 6.12.18 12:56

הפגנה המונית של עובדים סוציאליים התקיימה היום (חמישי) מול בניין המפרש בעיר התחתית, שבו נמצאים משרדי הממשלה בחיפה. העילה העיקרית להפגנה היא דרישתם של העובדים להגביר את אמצעי הביטחון בעקבות הסיכון שבו הם נתונים.

העובדים הסוציאליים דורשים להציב מאבטחים בעלי הכשרה רלוונטית בשירותי הרווחה השונים בכל שעות קבלת הקהל, לוודא את קיומה של עמדת בידוק ביטחוני מסודרת ולהחיל נוהלי בידוק קפדניים ומסודרים במקומות עבודתם.

 

 

 

אמצעים נוספים שהועלו בדרישות העובדים הם דלתות משוריינות, אינטרקום, מצלמות אבטחה, דלתות מילוט ולחצני מצוקה המחוברים למוקד חירום פעיל. נוסף על כך הם דורשים אבטחה מקיפה ואישית גם מחוץ למקום העבודה לעובדים שהיו מטרה לאיומים או שנמצאים בסיכון, וליווי ותמיכה לעובדים שחוו אירועי אלימות.

מלבד הדרישה להגביר את הביטחון העלו העובדים הסוציאליים גם תביעה לשיפור תנאי העסקתם בהיבט הכלכלי ובהפחתת העומס כך שיוכלו לתת, לדבריהם, "מענה ראוי ומכובד ללקוחות בזמן סביר".

 


 

 


 

תגיות:

אולי יעניין אותך גם

תגובות

2 תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"כלבו - חיפה והצפון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר