מיניבוס של אגד (צילום: שושן מנולה)
מיניבוס של אגד (צילום: שושן מנולה)

בקרוב יחל הפיילוט לתחבורה ציבורית לפי דרישה

לאחר שפיילוט דומה נוסה בהצלחה בתל אביב יחל קואופרטיב אגד להפעיל תחבורה ציבורית במיניבוסים לפי דרישה גם בחיפה. הזמנת הנסיעה תתבצע באמצעות אפליקציה, והמזמין יקבל מידע על המסלול, על נקודות העצירה ועל זמן ההגעה המשוער

פורסם בתאריך: 18.2.19 12:52

קואופרטיב אגד יפעיל במהלך שנת 2019 בחיפה פיילוט של תחבורה ציבורית במיניבוסים לפי דרישה – כך מסר דובר אגד רון רטנר ל"כלבו – חיפה והצפון".

כפי שפורסם כאן לפני כשלושה חודשים, הפיילוט נוסה תחילה בתל אביב, ולאחר שהוכתר בהצלחה הוחלט לנסות אותו גם בחיפה. לצורך הפיילוט יעמיד אגד 50 מיניבוסים קטנים של 14 מקומות ישיבה, והרכבים ייסעו באזורים מוגדרים בלבד שידועים כבעלי ביקוש רב. הזמנת הנסיעה תתבצע באמצעות אפליקציה ייעודית, והמזמינים יקבלו מידע על מסלול הנסיעה של המיניבוס, על נקודות העצירה שלו ועל זמן ההגעה המשוער לנקודה הקרובה ביותר אל המזמינים. יצוין כי מסלול הנסיעה ייקבע בהתאם לדרישת הנוסעים.

 

 

האזורים שניתן יהיה להגיע אליהם באמצעות השירות החדש במסגרת הפיילוט הם מרכזית לב המפרץ, מרכזית חוף הכרמל, הטכניון ואוניברסיטת חיפה. מחיר הנסיעה יהיה 13 שקל בשעות העומס ותשעה שקלים בשעות הרגילות. מחיר זה הוא אמנם יקר יותר מכרטיס נסיעה רגיל באוטובוס, אך מטרתו של השירות היא להפחית את העומס בכבישים באמצעות מעבר לתחבורה ציבורית זמינה.

רטנר: "לפי ההערכות שלנו, הפיילוט יחל במרוצת שנת 2019 אך עדיין לא נקבע מועד מדויק. אם הוא הוא יצליח הוא יורחב גם למקומות נוספים בעיר בהיקפים רחבים יותר".

 


 

 


 

אולי יעניין אותך גם

תגובות

3 תגובות
  1. עבודה בעיניים

    מחיר הנסיעה יהיה 13 שקל בשעות העומס ותשעה שקלים בשעות הרגילות??
    א.ם עושים צחוק מהציבור. קוראים לזה מונית.. זה לא תעריף אוטובוס.

  2. יואב

    תכניסו אובר ויאה וליפט ותפסיקו לקשקש.
    בעולם זה עובד מצויין. ויש שם גם נסיעה שיתופית.
    מספיק עם המונופולים!

🔔

עדכונים חמים מ"כלבו - חיפה והצפון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר