הגן הציבורי בית העם בקרית חיים (צילום: ראובן כהן)
הגן הציבורי בית העם בקרית חיים (צילום: ראובן כהן)

הוגשה בקשה להיתר בנייה למזנונים בשני גנים ציבוריים

הוועדה המקומית לתכנון ובנייה תדון בקרוב ביישום של הפרויקט להקמת מזנונים בגנים ציבוריים בחיפה. שני המזנונים הראשונים המועמדים לבנייה יוקמו בבית העם בקרית חיים ובגן חסידי אומות העולם ברמת אלון

פורסם בתאריך: 14.6.19 07:50

החברה הכלכלית של עיריית חיפה הגישה לוועדה המקומית לתכנון ובנייה של העירייה בקשות להיתרי בנייה להקמת שני מזנונים בשני גנים ציבוריים בעיר – גן בית העם בקרית חיים וגן חסידי אומות העולם ברמת אלון.

על הגשת הבקשות דווח לחברי מועצת העיר בדוח ראש העיר עינת קליש רותם לרבעון הראשון של השנה, שהוצג בישיבת המועצה בשבוע שעבר. "עיריית חיפה, באמצעות החברה הכלכלית, בודקת אפשרות להקמת מזנונים בגנים ציבוריים ופארקים", נכתב בדוח. "המיזם יתבסס על מודל כלכלי רווחי ויתרום לרווחת התושבים ובאי הגנים והפארקים".

 

 

הבקשות להיתרי בנייה אמורות להידון בקרוב בוועדה המקומית, והגשתן מהווה יישום של הפרויקט שגיבשה העירייה בקדנציה הקודמת להקמת מזנונים בחמישה גנים ציבוריים בעיר. נוסף על שני המזנונים שכבר הוגשו בקשות להיתר להקמתם, כולל הפרויקט הקמת מזנונים גם בגן מניה שוחט במרכז הכרמל, בגן אבשלום בכרמליה ובגן הספורטק ביזרעאליה.

 


 

 


 

אולי יעניין אותך גם

תגובות

5 תגובות
  1. משתמש אנונימי (לא מזוהה)

    לפני שדואגים להאבסת התושבים עדיף לתחזק את הגנים הציבוריים וסביבתם, להוסיף.שירותים ציבוריים לגנים וברזיות מים.

  2. יעקב איתן

    פה זה המזרח התיכון לצערי אין רגישות או שאיפה לאסטטיקה…תוך זמן קצר המזנון וסביבתו יראו ויריחו כמו כל הקיוסקים..שלטי טוטו או קולה וסה לא יוסיף חן או יופי אלא זוהמה וכיעור. צריך להכיר ב "יתרונות" עמנו. פה זה לא טירופה או ארה"ב…פה זה המזרח התיכון.

  3. רני

    יעקב אתה צודק
    ולא רק זה הוא יתחיל להשתלט על כמה שיותר משטח הגן
    כמו שקרה בגן היינה
    או שזה ייראה כמו חורבה בגן יצחק במאפו
    בסוף בקושי יישארו שטחים ירוקים גם בגנים אלה
    צריך לעשות מזנונים רק בגן שאין מזנון בסביבה כמו למשל בכרמליה, ליד גן מניה יש מלא מקומות לאכול

  4. מזנון?

    מזנון בנוי על תנועה חולפת של תושבים ותיירים. אי אפשר רק לראות בשדרות בתל אביב ולעשות העתק הדבק. המקום שצריך מזנונים זה דווקא טיילת בת גלים שלאורכה אין מקום אפילו לקנות בקבוק מים קרים

  5. שרון

    למה בדיוק צריך מזנון בגן מניה שוחט במרכז הכרמל, ליד הגן יש מספיק מקומות לשתות ולבלות, ככר האודטריום נמצא במרחק הליכה משם ויש מספיק מקומות לשתות ולאכול , זה רק יקלקל את הגן הקסום והאוירה הנעימה שיש בגן, מספיק פעם בשנה בפסטיבל הסרטים בחו"ל המועד סוכות שהמקום משנה את פניו למען הפסטיבל.
    חבל תנו להמשיך ולהנות בשקט ובשלווה.
    אל תהרסו כל חלקה טובה שעוד נשארה.

🔔

עדכונים חמים מ"כלבו - חיפה והצפון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר