הפגנת יוצאי אתיופיה מול ביתה של עינת קליש רותם
הפגנת יוצאי אתיופיה מול ביתה של עינת קליש רותם

צפו: הפגנה נגד מח"ש מול ביתה של ראש העיר

מפגינים בודדים יוצאי אתיופיה הפגינו מול ביתה של ראש העיר עינת קליש רותם במחאה נגד המחלקה לחקירות שוטרים, שהודיעה כי אין בידיה סרטונים ממצלמות האבטחה במקום שבו קצין משטרה ירה למוות בסלומון טקה

פורסם בתאריך: 5.8.19 22:46

עדכון אחרון: 6.8.19 09:22

כעשרה מפגינים יוצאי אתיופיה הפגינו אמש (שני) מול ביתה של ראש העיר עינת קליש רותם במחאה נגד המחלקה לחקירות שוטרים. "תתביישי לך על כך שאת שותקת", קראו המפגינים, "הגענו לכאן כדי שכל השכנים שלך יידעו שאת שותקת. אנחנו נגיע לכאן כל יום כי הדם של האחים שלנו אינו מותר".

 

 

בשבועות האחרונים גואה המחאה נגד המחלקה לחקירות שוטרים בעקבות פרשת הריגתו של סלומון טקה. העילה לזעם בימים אלה היא הטענה של רבים על כך שמח"ש מסרבת לפרסם תיעוד של הירי בטקה ממצלמות אבטחה של בתים פרטיים באזור שבו הוא נורה.

כ-10,000 איש חתמו עד כה על עצומה שהופצה באינטרנט בדרישה לפרסם את הצילומים שנמצאים לכאורה בידי מח"ש, והפגנות התקיימו בכמה מקומות, לרבות ליד בתיהם של שר המשפטים אמיר אוחנה, היועץ המשפטי לממשלה אביחי מנדלבליט ופרקליט המדינה שי ניצן. היום מתוכננת להתקיים הפגנה ברחבת בניין העירייה בזמן ישיבת מועצת העיר.

 

 

ממח"ש נמסר ביחס לטענות על כך שבאזור האירוע היו עשרות מצלמות אבטחה: "במענה לפניות כתבים ובהתייחס לטענות שפורסמו שוב ושוב בימים האחרונים כאילו בידי המחלקה לחקירות שוטרים בפרקליטות המדינה מצוי תיעוד ויזואלי של אירוע הירי בטקה ז"ל, נבקש להבהיר כי מדובר בפרסומים שגויים. הודעה ברוח זו נמסרה על ידי מח"ש לבאי כוחה של משפחתו. לעניין זה נבהיר כי במסגרת פעולות החקירה שנעשו, נתפסו מצלמות אבטחה אשר ממוקמות באזור הכללי של אירוע הירי, ואולם בניגוד לפרסומים השונים, לא נמצאה כל מצלמת אבטחה שכוונה במדויק לאזור התרחשות האירוע, כך שאין תיעוד של אירוע הירי עצמו. לא נמצא כל תיעוד ויזואלי של הירי גם במצלמות האחרות שנתפסו. נזכיר רק כי התיק נמצא בבחינה של פרקליטי מח"ש, וכל החלטה בתיק תתקבל אך ורק על בסיס חומר הראיות".

 

 


 

 


 

תגיות:

אולי יעניין אותך גם

תגובות

11 תגובות
  1. משתמש אנונימי (לא מזוהה)

    שקר וכזב! למה השוטרים איימו לפרוץ לביתו של השכן שמצלמה מכוונת לאיזור האירוע ובסוף גם לקחו את הצילומים?!? די לטייח, מח"ש מזמן כבר לא עושה את עבודה וממשלת ישראל ממשיכה במדיניות הבזויה הזו . דם אחינו וילדנו אינו הפקר!

  2. ישראל

    סוף לדמוקרטיה.
    מדינת ישראל יהי זכרך ברוך.
    מכרת את נשמתך לשטן.
    תודה לביבי.
    נ.ב
    אם אין כלום למה לקח להם חודש וחצי להודות שאין כלום? ואם אין כלום אז תשתפו את הציבור במה שיש!

  3. אביעד. בת גלים

    אפשר למחות. אבל לא להגיע לראש העיר הביתה לשכונה. הגזמתם. לא מתאים !!

  4. אטהב חצ"פורי

    בחיי צריך פה את פוטין להראות למשטרת ישראל איך מפסרים הפגנה וגם לאלחנו האציופים. מעניין באם גם באציוםיה היו מפגינים או ששם חששו כי היו קו רים אותם עם מקלע. מה הקשר של ראש עיריית חיפה למחש? היא אחקאית על מחש? טוב שלא מםגינים אצל אוכל הכלבעם בתל אבעב הוא לא קשור? גם הוא שותק
    מתי תפסיקו להפיץ שקרים וסיפורי חרטה? אמרו שאין לא אצל השכן ולא אצל אלוהים אז אין. מחש כבר מזמן לא שוארעם אלא עורכי דין של משרד המשפאים שעסוקים לתקוע שוטרעם. מתי תפנימו זאת כבר חבורת סתומים
    אבשתם את אהדת הציבור מזמן

  5. חי

    לעריית חיפה יש מצלמות בכל האיזור שבוא בוצע הרצח , דורשים שהערייה תפרסם את הצילומים .

🔔

עדכונים חמים מ"כלבו - חיפה והצפון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר