איה נעאמנה
איה נעאמנה

נמצאה גופתה של הסטודנטית מהטכניון שאבדה באתיופיה

איה נעאמנה, סטודנטית בטכניון בת 21, יצאה לאתיופיה במסגרת משלחת המטכניון, ובמהלך טיול רגלי במדבר המלח בדנקיל היא אבדה. הבוקר נמצאה גופתה, וההערכה היא כי נפלה למכתש מגובה רב

פורסם בתאריך: 18.8.19 11:51

גופתה של איה נעאמנה, סטודנטית בטכניון בת 21, התגלתה הבוקר (ראשון). נעאמנה, שיצאה לאתיופיה במסגרת משלחת המטכניון, איבדה את דרכה במהלך טיול רגלי במדבר המלח בדנקיל, ולא הגיעה לנקודת המפגש של חבריה למשלחת. ההערכה היא כי היא נפלה למכתש מגובה רב.

ממשרד החוץ נמסר: "אנו מצטערים להודיע כי נמצאה גופתה של נעאמנה. שגרירות ישראל באדיס אבבה פעלה לאיתורה מול הרשויות באתיופיה וגורמי ממשל וצבא בדרגים הגבוהים ביותר ביחד עם נציגי חברת החילוץ מגנוס. אתמול, עם היוודע דבר המקרה, החלו סריקות בשטח על ידי המשטרה המקומית, כוחות הצבא ומתנדבים מקומיים. הסריקות נמשכו היום תוך שימוש ברחפנים ובמסוק עד למציאת גופתה של הצעירה, שככל הנראה נפלה למותה. משרד החוץ משתתף בצער המשפחה ומסייע בהעברת גופתה של איה לקבורה בארץ בהקדם האפשרי".

 

 

מהטכניון נמסר בתגובה: "הטכניון אבל על מותה של נעאמנה מהפקולטה להנדסה אזרחית וסביבתית ומשתתף בצערה הכבד של המשפחה. נעאמנה השתתפה בקורס אקדמי של הטכניון שהתקיים בעיר מקלה באתיופיה ביחד עם סטודנטים נוספים מהטכניון, מאוניברסיטת יורק בקנדה ומאוניברסיטת MU באתיופיה. הקורס ארך כארבעה שבועות והסתיים ביום רביעי האחרון. לאחר סיומו החליטו שישה סטודנטים, ונעאמנה ביניהם, להישאר באתיופיה לטיול פרטי שבו היא איבדה את דרכה. הטכניון נמצא בקשר ישיר עם משפחתה ויסייע להם בכל הנדרש".

 


 

 


 

תגיות:

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"כלבו - חיפה והצפון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר