תמיר ילינק (צילום מתוך דף הפייסבוק של תמיר ילינק)
תמיר ילינק (צילום מתוך דף הפייסבוק של תמיר ילינק)

בית המשפט קבע: על ילינק נאסר להשתמש בשם "הלידרים"

בתום הליך משפטי ארוך קבע בית המשפט המחוזי בתל אביב כי השם "הלידרים" שייך לחברה אחרת ופסק כי תמיר וקרן ילינק ייאלצו למצוא שם חדש למותג שלהם. בהודעה באתר החברה נכתב שהיא נאלצת לשנות את שמה, אך לא צוין בה כי בית המשפט הוא זה שהחליט שעליה לעשות כן

פורסם בתאריך: 21.11.19 18:20

בית המשפט המחוזי בתל אביב קבע כי על תמיר וקרן ילינק נאסר להשתמש בשם "הלידרים" למותג שבבעלותם.

בחודש מרץ 2016 הגישו בני הזוג ילינק בקשה לרישום סימן מסחר לרשם הפטנטים, המדגמים וסימני המסחר במשרד המשפטים על השם "הלידרים – The Leaders" בגין שירותי קופירייטינג, קריאייטיב, מיתוג, יחסי ציבור, פרסום מסורתי ודיגיטלי ועוד. בקשתם לרישום סימן המסחר התקבלה ב-20 יוני 2017, אך כעבור היא בוטלה, לטענת משרד המשפטים "מן הטעם שהתגלתה טעות שנפלה בו הנעוצה בסימני המסחר המתחרים שהוגשו חודשיים לפני הקיבול בידי חברת אל.די.אר.אס גרופ בע"מ שהיו בעלי סימן המסחר leaders".

מכיוון שהצדדים לא הגיעו להסכם על רישום סימניהם נפתח הליך תחרות בהתאם לסעיף 29 לפקודת סימני המסחר. לאחר בחינת טענות הצדדים החליט רשם הפטנטים באמצעות ז'קלין ברכה – פוסקת בקניין רוחני וסגנית רשם הפטנטים – כי הבקשה לרישום סימן מסחר שאותה הגישו בני הזוג ילינק תסורב וכי הבקשה לרישום של חברת אל.די.אר.אס גרופ תתקבל.

תמיר וקרן ילינק ערערו לבית המשפט המחוזי בתל אביב, ואתמול (רביעי) נתנה השופטת תמר אברהמי פסק דין שדוחה את הערעור. עוד נקבע בפסק הדין כי "מוסכם על הצדדים כי המשיבה (משרד המשפטים; ב"כ) או מי מטעמה לא יבואו בדרישות או בטענות למערערים (בני הזוג ילינק; ב"כ) לגבי שימוש בסימני המסחר עד כה. המערערים מצדם מתחייבים לפעול בהקדם להפסקת כל שימוש בסימני המסחר ולכל המאוחר תוך 30 יום".

 

 

היום העלה ילינק באתר האינטרנט של החברה הודעה על כך שהוא נאלץ לשנות את שמה, אך לא ציין בה כי בית המשפט פסק שעליו לעשות כן.

"החלטנו לצאת לדרך חדשה על מנת להשפיע עוד יותר ולהתרגש מחדש", הוא כתב, "אנחנו יוצאים למסע משותף ביחד איתכם, מסע של יצירה מחודשת של קהילת מובילי הדעה הגדולה, האיכותית והכי ותיקה בישראל. בשל בלבול בקרב המשפיענים והלקוחות שלנו עם שמות כאלה ואחרים שדומים לשם שהיה לנו עד כה, הגענו למסקנה שהגיע הזמן לחפש שם חדש, כזה שיהיה רק שלנו, שם שייתן לנו זהות, עוצמה ובעיקר בידול בתור קהילת מובילי הדעה הגדולה והאיכותית בישראל. שם שכשיגידו אותו אף אחד לא יתבלבל. כאן אתם נכנסים לתמונה. אנחנו מזמינים אתכם להשתתף בבחירת השם החדש. הלידרים out, תוך שבוע נחליט ביחד איתכם מה in".

 


 

 


 

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"כלבו - חיפה והצפון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר