ההפגנה של מנויי בית המרחץ העירוני
ההפגנה של מנויי בית המרחץ העירוני

"העירייה סגרה חלק מבית המרחץ העירוני בלי ליידע את המנויים"

בעלי מנויים בבית המרחץ העירוני טוענים כי עיריית חיפה סגרה חלק ממנו בלי ליידע אותם, וכעת המנויים שעליהם הם שילמו אינם ברי שימוש. הפתעה 1: פניותיהם לא זכו לכל מענה. הפתעה 2: למקווה במקום היה כסף לשיפוץ. יו"ר ועד הפעולה: "אם מישהו יעז לסגור לדתיים את המקווה תהיה כאן מהומת עולם"

פורסם בתאריך: 25.11.19 08:59

עיריית חיפה סגרה את חדרי הסאונה בבית המרחץ העירוני בהדר בלי ליידע את באי המקום שרכשו מנויים. בין רוכשי המנויים יש נכים שמשתמשים בבית המרחץ לצורך טיפולים ואזרחים ותיקים, ומשתמשים בו גם מחוסרי בית שהסאונה שימשה כמקלחת היחידה שלהם.

קבוצה של תושבים הקימה ועד פעולה שפנה לעירייה וביקש לקבל תשובות באשר לסגירתן של הסאונות, אך לטענתם הם לא קיבלו מענה. לפני שבועיים הפגינו כמה מחברי הקבוצה הפגינו מול היכל העירייה, אך גם לאחר ההפגנה איש מהעירייה לא התייחס למחאתם.

 

 

יו"ר ועד הפעולה אתי גיל: "אנחנו קבוצה של תושבים שבאים למקום כבר 45 שנה בדבקות ובאדיקות. יש כאן גם הרבה ניצולי שואה ואנשים בני 80 ו-90. אחרי כל כך הרבה שנים ביום בהיר אחד סגרו את המקום. איש לא אמר לנו דבר. לאחרונה חידשנו את המנוי, ועכשיו אין לנו מה לעשות איתו. פנינו לעירייה כדי לקבל תשובות אבל לא מתייחסים אלינו. שלחתי אימייל לראש העיר עינת קליש רותם וסיפרתי לה על הבעיה, אבל לא קיבלתי מענה. אנחנו בסך הכל רוצים לדעת מתי המקום יפעל שוב. אם הם חושבים לשפץ, שיגידו לנו מתי. אם אין להם תקציב להפעיל את המקום, שיגידו לנו. הם פשוט מחזיקים אותנו באוויר".

במקום פועל גם מקווה. האם גם הוא נסגר?

"לא, מה פתאום. אם מישהו יעז לסגור לדתיים את המקווה תהיה כאן מהומת עולם. להיפך – את המקווה שיפצו. לנו אין הרבה כוח אז לא מדברים איתנו. אין לנו 90 שקל לשלם על כניסה לקאנטרי קלאב".

יומיים לאחר בקשת התגובה נמסר מהעירייה: "הפסקת פעילות הסאונה היא זמנית ובאה בעקבות הוראת משרד הבריאות בשל ליקויים שנוצרו במקום לאחר הזנחה רבת שנים. נושא בית המרחץ מטופל ביסודיות על ידי סגן ראש העיר מיכאל אלפר ומנכ"ל העירייה איתן שטיסאני, כאשר בכוונתה של עיריית חיפה לצאת לתכנון לקראת ביצוע תוכנית שיפוצים כוללת למבנה בעלות של מיליוני שקלים, שבמסגרתה מתחם הסאונה יתוכנן מחדש במיקום מיטבי יותר. כדי לא להשאיר את ציבור המשתמשים ללא מענה פנתה העירייה למשרד הבריאות לקבלת אישור והנחיות להמשך הפעלה של המתקן, תוך תיקון ושיפור ליקויים הכרחיים, ואכן בימים הקרובים יחלו עבודות שיפוץ במתחם הסאונה בעלות כוללת של 150,000 שקל, וזאת במקביל לתכנון כולל לשיפוץ כל חלקי המבנה בהתאמה לסטנדרטים עדכניים. תמוה הדבר שיש מי שיצא להפגנות ולמחאות בזמן שהנושא מקודם באינטנסיביות בשיתוף פעולה מלא עם הנהלת בית המרחץ".

 


 

 


 

תגיות:

אולי יעניין אותך גם

תגובות

3 תגובות
  1. חמודי

    למה אתם תמיד היהודים נגד האחים שלכם הדתיים??? מה עשו לכם יאסלמי אולי תלמדו אצלנו הערבים החילונים אנחנו מאוד מחבדים אנשי הדת שלנו …למה אתם היהודים מתנהגים לאחים שלחם היהודי כמו שהיו באירופה הנהצים

🔔

עדכונים חמים מ"כלבו - חיפה והצפון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר