צוותי רפואה על "ספינת הקורונה" (צילום: KIM KYUNG HOON, REUTER)
צוותי רפואה על "ספינת הקורונה" (צילום: KIM KYUNG HOON, REUTER)

עדנה והנרי בן שבת מחיפה תקועים על "ספינת הקורונה"

עדנה והנרי בן שבת מחיפה הם בין אלפי הנוסעים שנמצאים בבידוד על סיפונה של ספינת התענוגות "דיימונד פרינסס", שזכתה לכינוי "ספינת הקורונה". בנם קובי בן שבת: "היום הם היו אמורים לרדת מהספינה אבל אז התחילה כל הדרמה. אנחנו לא יודעים מה יילד יום"

פורסם בתאריך: 5.2.20 15:08

בין אלפי הנוסעים ששרויים בבידוד על סיפונה של ספינת התענוגות "דיימונד פרינסס", שזכתה לכינוי "ספינת הקורונה", נמצאים זוג חיפאים – עדנה והנרי בן שבת. לדבריו של בנם קובי בן שבת, הוריו ובני משפחה אחרים נסעו לחגוג את יום הולדתה של ה-70 של אמו בקרוז שיצא מיפן, עבר בווייטנאם, בהונג קונג ובטאיוואן ואמור היה לשוב היום (רביעי) ליפן.

כפי שפורסם מוקדם יותר היום, השלטונות ביפן מסרבים להכניס את הספינה, שעוגנת כעת מול חופי העיר יוקוהמה, לאחר שהתגלו עליה כעשרה אנשים שחולים בווירוס קורונה. 3,700 הנוסעים בספינה הושמו בסגר של שבועיים לאחר שתוצאות בדיקה הראו כי החולים אכן לקו בווירוס הקורונה.

 

ספינת התענוגות "דיאמונד פרינסס", שזכתה לכינוי "ספינת הקורונה", מול חופי יפן (צילום: KIM KYUNG HOON, REUTER)

ספינת התענוגות "דיימונד פרינסס", שזכתה לכינוי "ספינת הקורונה", מול חופי יפן (צילום: KIM KYUNG HOON, REUTER)

 

 

קובי בן שבת אמר ל"כלבו – חיפה והקריות": "משרד החוץ מטפל בנו, ויש לנו תקשורת רציפה עם ההורים. משרד החוץ והקונסוליה הישראלית מטפלים בכל נושא התרופות הקבועות שההורים שלי אמורים לקחת. עד אתמול הכל היה בסדר, והיום הם היו אמורים לרדת מהספינה אבל נכנסו להסגר. היום התחילה כל הדרמה אז אנחנו לא יודעים מה יילד יום ואיך ייראו הימים הבאים. הם סגורים בחדרים ואסור להם לצאת מהם. אני מקווה שהם יהיו בסדר וישמרו על מצב רוח טוב – זה הכי חשוב. לא הספקתי לדבר איתם עדיין, אבל האחים שלי כן דיברו איתם. נשמח כמובן אם יבטלו את ההסגר ויורידו אותם מהספינה, אבל מי שקובעים אלה הם השלטונות ביפן. אנחנו מחכים להם, מתגעגעים אליהם ומצפים שהם יחזרו בשלום והכי חשוב – בריאים".

 


 

 


 

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"כלבו - חיפה והצפון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר