הכרמלית (צילום: ראובן כהן, דוברות עיריית חיפה)
הכרמלית (צילום: ראובן כהן, דוברות עיריית חיפה)

בניגוד להנחיית משרד התחבורה: העירייה הפסיקה את פעילות הכרמלית

ראש העיר עינת קליש רותם הודיעה כי ממחר תופסק פעילותה של הכרמלית וטענה כי הדבר נעשה לפי הנחייתו של משרד התחבורה. מהרשות הארצית לתחבורה ציבורית נמסר: "משרד התחבורה והרשות לא הנחו על סגירת הכרמלית. כל עוד ממשיכה פעילות התחבורה הציבורית תימשך הפעילות הכרמלית"

פורסם בתאריך: 24.3.20 13:57

ראש העיר עינת קליש רותם הודיעה על הפסקת פעילותה של הכרמלית ממחר (רביעי) וטענה כי הדבר נעשה לפי הנחייתו של משרד התחבורה, אך במשרד מכחישים שניתנה הנחייה כזו.

בהודעתה של עיריית חיפה נכתב: "בהנחיית משרד התחבורה החליטו ראש העיר עינת קליש רותם ויו"ר תאגיד הכרמלית תמי ברק על הפסקת פעילותה של הכרמלית לשימוש הציבור. בהתאם להוראת צו בריאות העם נאסרה הפעלת תחבורה מסוג רכבל, והכרמלית עונה להגדרה זו. הכרמלית פועלת מתחת לאדמה, ללא אוורור מלא, והדבר מסכן את עובדי הכרמלית ואת ציבור הנוסעים".

 

 

מהרשות הארצית לתחבורה ציבורית, שהיא זרוע של משרד התחבורה, נמסר: "משרד התחבורה והרשות הארצית לתחבורה ציבורית לא הנחו על סגירת הכרמלית. הכרמלית היא חלק ממערך התחבורה הציבורית בחיפה, וכל עוד ממשיכה הפעילות התחבורה הציבורית תימשך הפעילות הכרמלית".

מהעירייה נמסר בתגובה: "משרד התחבורה צפוי להודיע הערב על צמצום משמעותי עד לסגירה של התחבורה הציבורית במדינה במסגרת ההיערכות לסגר. העירייה החליטה להקדים ולהודיע לעובדי הכרמלית, שהם ברובם עובדי עירייה, שמחר הכרמלית תישאר סגורה. כפי שהודענו, מדובר במקום תת קרקעי סגור, ללא אוורור, ולכן התקבלה ההחלטה כבר עכשיו לטובת בריאות הנוסעים והעובדים. עובדי הכרמלית כבר עודכנו, וגם ציבור הנוסעים יודע עכשיו שממחר הכרמלית לא תפעל".

 


 

 


 

תגיות:

אולי יעניין אותך גם

תגובות

תגובה אחת

🔔

עדכונים חמים מ"כלבו - חיפה והצפון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר