המטרונית (צילום: חברת יפה נוף)
המטרונית (צילום: חברת יפה נוף)

בעקבות ההקלות: לוח זמנים חדש למטרונית

לאחר החלטת הממשלה על החזרה הדרגתית של המשק לפעילות, חברת דן בצפון עדכנה את לוח הזמנים של שלושת קווי המטרונית. כל הקווים יפעלו מדי יום מהשעה 5:00 ועד לשעה 20:00, כאשר התדירות של קו 1 תהיה בכל עשר דקות, של קו 2 בכל 20 דקות ושל קו 3 בכל 15 דקות

פורסם בתאריך: 19.4.20 12:05

בעקבות החלטת הממשלה על החזרה הדרגתית של המשק לפעילות פרסמה חברת דן בצפון את לוח הזמנים של שלושת קווי המטרונית בחיפה ובקריות החל מהיום (ראשון). כל הקווים יפעלו מדי יום מהשעה 5:00 ועד לשעה 20:00 (הנסיעה האחרונה מתחנת המוצא).

התדירות של קו 1 בין מרכזית חוף הכרמל למרכזית הקריות תהיה בכל עשר דקות, תדירותו של קו 2 מקרית אתא למרכז הרפואי רמב"ם ולתחנת הרכבת חיפה בת גלים תהיה בכל 20 דקות, והתדירות של קו 3 ממרכזית הקריות, דרך קרית ים וקרית חיים, להדר תהיה בכל 15 דקות. בימים שישי ושבת, 24 ו-25 באפריל, תושבת תנועת המטרונית עד ליום ראשון, 26 באפריל בשעה 5:00.

 

 

מרכבת ישראל נמסר כי עדיין לא התקבלה כל הנחייה מהרשות הארצית לתחבורה ציבורית על חזרתה של הרכבת לפעילות. יצוין כי בניגוד לאוטובוסים, הכנת הרכבת לפעילות תימשך כמה ימים מרגע קבלת ההודעה.

בינתיים מנצלים ברכבת את הזמן לקדם פרויקטים שונים שבשגרה היו מחייבים השבתה של תנועת הרכבות. בין השאר בוצעה לאחרונה הפרדה מפלסית בתוואי הרכבת חיפה-תל אביב באזור דור-נחשולים, שתסייע בעתיד בעבודות חשמול הקו. העבודות באזור דור מבוצעות על ידי אגף ביצוע ברכבת ישראל, ועלותן נאמדת ב-70 מיליון שקל. במסגרת העבודות נחפר שיקוע שיאפשר מעבר של כלי רכב מתחת למסילת הרכבת באופן בטוח ומהיר, תוך צמצום משמעותי של גודש התנועה באזור, וזאת בעקבות ביטול המחסומים שיורדים בעת מעבר רכבות. כמו כן כולל הפרויקט הקמה של תחנת שאיבה לניקוז מי הגשמים, סלילת דרכים, העתקת מערכות חשמל ותקשורת, הקמת מערכות תאורת דרך, גינון ושיקום נופי.

 

העבודות בתוואי הרכבת חיפה-תל אביב (צילום: רכבת ישראל)

העבודות בתוואי הרכבת חיפה-תל אביב (צילום: רכבת ישראל)

 


 

 


 

אולי יעניין אותך גם

תגובות

תגובה אחת
  1. אסון

    בתקופה של משק בקפאון ועשרות אלפי נזקקים ממשיכים להוציא 70 מליון שקל להפרדה מפלסית.. עוד פעלולי אספלט
    מדינה מביכה

🔔

עדכונים חמים מ"כלבו - חיפה והצפון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר