תפילת רמדאן (צילום: איציק בן מלכי)
תפילת רמדאן (צילום: איציק בן מלכי)

העירייה תחלק 750 חבילות מזון לרגל הרמדאן

מסיעת חד"ש במועצת העיר נמסר כי ראש העיר עינת קליש רותם נענתה לבקשת הסיעה לסייע למאות משפחות - מוסלמיות ונוצריות - שחלקן מטופלות ברווחה וחלקן נקלעו לקשיים בשל משבר הקורונה, נוסף על קשישים ועל תושבים קשי יום. מבצע החלוקה יתקיים מחר בשיתוף עם פיקוד העורף

פורסם בתאריך: 26.4.20 11:52

לרגל חודש הרמדאן שהחל ביום שישי תחלק מחר (שני) עיריית חיפה כ-750 חבילות מזון למשפחות נזקקות מהמגזר המוסלמי ומהמגזר הנוצרי. מסיעת חד"ש במועצת העיר נמסר כי הסיעה ביקשה לסייע למאות המשפחות, שחלקן מטופלות ברווחה וחלקן נקלעו לקשיים בשל משבר הקורונה, נוסף על קשישים ועל תושבים קשי יום. ראש העיר עינת קליש רותם נענתה לבקשה והעמידה את המשאבים הדרושים בשיתוף עם פיקוד העורף.

עוד נמסר כי חד"ש פעלה להכין את מאגר המשפחות ביחד עם מחלקת הרווחה, עם ארגוני צדקה ועם ארגונים חברתיים הפועלים במגזר, וכי למבצע החלוקה התגייסו עשרות מתנדבים שיסייעו להביא לכל משפחה את החבילה עד לפתח הבית, תוך שמירה על צנעת הפרט.

 

 

יו"ר סיעת חד"ש במועצת העיר רג'א זעאתרה: "זה כחודש אנו עוסקים בהבטחת הביטחון התזונתי בשכונות הערביות והמוחלשות, והיו כמה יוזמות של גורמים שונים שחילקו יותר מ-1,000 חבילות. אני שמח שראש העיר נענתה לבקשתנו לסייע למשפחות, וזאת בהמשך לסיוע העירוני לאלפי משפחות וקשישים בכל רחבי העיר במהלך תקופה זו ובערב חג הפסח".

חברת המועצה שהירה שלבי: "החלוקה תתבצע מהיכל הספורט ברוממה מהשעה 9:00 בבוקר. גייסנו כ-50 מתנדבים שיצטרפו לפקחי העירייה, לעובדי העירייה ולאנשי פיקוד העורף. אני מודה ליועץ ראש העיר לחברה הערבית פאח'ר ביאדסי שסייע לנו רבות להוציא את המיזם אל הפועל לאחר שהתקבל לכך אישור מראש העיר".

 


 

 


 

תגיות:

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"כלבו - חיפה והצפון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר