בניין עיריית חיפה מקושט בדגל הגאווה (צילום: ראובן כהן, דוברות עיריית חיפה)
בניין עיריית חיפה מקושט בדגל הגאווה (צילום: ראובן כהן, דוברות עיריית חיפה)

חודש הגאווה: העירייה תלתה דגלים בכרמל ובהדר

נוסף על דגלי הגאווה שנתלו על בניין עיריית חיפה ולאורך שדרות הנשיא ושדרות מוריה, גם רחבת הפסנתר במרכז הכרמל ובית הקרנות בהדר יקושטו בצבעי קשת הגאווה. ב-28 ביוני תתקיים עצרת משותפת לערים חיפה, תל אביב, ירושלים ובאר שבע

פורסם בתאריך: 15.6.20 12:01

לכבוד חודש הגאווה תלתה עיריית חיפה דגלי גאווה במרכז הכרמל ועל בניין העירייה. חודש הגאווה יצוין על ידי בית הקהילות לגאווה וסובלנות בשורה של אירועים, ובמרכזה עצרת משותפת לערים חיפה, תל אביב, ירושלים ובאר שבע. העצרת תתקיים ב-28 ביוני – התאריך שבו החלו בשנת 1969 בניו יורק מהומות סטונוול ואשר מציין את תחילת המאבק הגאה בעולם. העצרת תחליף את מצעדי הגאווה שבוטלו בשל מגיפת הקורונה.

אירועים מרכזיים נוספים שמתוכננים להתקיים במהלך החודש בחיפה הם טקס יקירי הקהילה, אירוע אמנות חיפאית, מפגשים והרצאות מקוונות.

מהעירייה נמסר כי נוסף על דגלי הגאווה שנתלו על בניין העירייה ולאורך שדרות הנשיא ושדרות מוריה, גם רחבת הפסנתר במרכז הכרמל ובית הקרנות בהדר יקושטו בצבעי קשת הגאווה.

 

דגלי הגאווה במרכז הכרמל (צילום: ראובן כהן, דוברות עיריית חיפה)

דגלי הגאווה במרכז הכרמל (צילום: ראובן כהן, דוברות עיריית חיפה)

 

 

מחזיק תיק הקהילה הגאה בעירייה תבור להט: "הקהילה הגאה היא חלק אינטגרלי בכל עיר נאורה, וכך גם בחיפה. מרגש לראות כיצד מאמציהם של ראש העיר עינת קליש רותם וחברי הקהילה נושאים פרי. נמשיך לחזק את הקהילה הגאה, להעלות את המודעות של התושבים ולפעול להקצאת משאבים לטובת הקהילה הגאה ותושבי העיר בכל תחומי החיים".

מנהל בית הקהילות ארנון אלוש: "בימים אלה, שבהם משבר הקורונה מקצין את הקושי של קבוצות מוחלשות ואת הביטחון האישי, הכלכלי והנפשי של כל אחת ואחד מאיתנו, חשוב לנו להפנות את תשומת הלב ואת העשייה שלנו למתן מענה לחברות ולחברי הקהילה בהתמודדות עם המשבר. מצעדי הגאווה והמאבק לזכויות, לשוויון ולביטחון של הקהילה הם חלק מההיסטוריה ומההרכב הגנטי של קהילת הלהט"ב החיפאית".

 


 

 


 

תגיות:

אולי יעניין אותך גם

תגובות

תגובה אחת
  1. בית הקהילות הזה הוא אבסורד שרק מקבע את ההתבדלות והשונות...

    אם הטענה היא שאין שום שונות ואסורה אפלייה – אז למה צריך בית קהילות מתוקצב ומבודל לקהילה הלהט"ב, או הדתית לפי כל זרם דתי וחרדי בנפרד, או כל קהילה אחרת שתדרוש לעצמה להתבדל מכל מיני טעמים וצביונות. תארו לכם בית קהילות רק לשחורי עור. או רק לאמהות חד הוריות.. זה אבסורד, ועוד יותר אבסורד שאף אחד לא רואה את האבסורד.

🔔

עדכונים חמים מ"כלבו - חיפה והצפון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר