רכב של זק"א (צילום: דוברות זק"א)
רכב של זק"א (צילום: דוברות זק"א)

בפעם החמישית תוך חודש: גופה במצב של ריקבון התגלתה בחיפה

גופתה של אשה בשנות ה-50 לחייה נמצאה אתמול במצב של ריקבון בדירתה ברחוב ארלוזורוב בשכונת הדר בחיפה. לדבריהם של גורמי רפואה והצלה שהגיעו למקום, עברו כמה ימים מאז שהאשה נפטרה ועד שגופתה התגלתה

פורסם בתאריך: 23.6.20 15:13

שוב זה קורה: בפעם החמישית בחודש האחרון נמצאה גופה במצב של ריקבון בחיפה. הפעם התגלתה גופתה של אשה בשנות ה-50 לחייה בדירה ברחוב ארלוזורוב בשכונת הדר. כוחות רפואה והצלה שהגיעו אתמול (שני) לבית נחרדו מהמראות הקשים וקבעו את מותה של האשה. לדבריהם של גורמים שהיו במקום, עברו כמה ימים מאז שהיא נפטרה ועד שגופתה התגלתה.

זהו כאמור המקרה החמישי תוך חודש. ב-25 במאי נמצאה גופתו של גבר בן 67 ברחוב אילנות בין פחי אשפה, ב-8 ביוני נמצאה גופה של גבר בן 67 ברחוב ארלוזורוב, ב-14 ביוני נמצאה גופתו של גבר בן 75 ברחוב גולומב, וב-17 ביוני נמצאה גופה של גבר בן 63 ברחוב הרצל.

 

 

בתקופה האחרונה, בעקבות התרבות המקרים הללו, מבקשים בארגון זק"א להעלות את המודעות ואת תשומת הלב של הציבור לעניין וקוראים לשכנים לבדוק את שלומם של שכניהם העריריים. לפני עשרה ימים פנה דובר זק"א מוטי בוקצין לציבור ואמר: "כואב הלב לראות את מתנדבי זק"א מגיעים שוב ושוב לזירות של גופות בריקבון בקרב קשישים וגלמודים. עלינו לעשות הכל כדי לעצור את המגיפה השקטה. ככל שהנושא יהיה על סדר היום, כך שכנים יסייעו לקשישים ולגלמודים שגרים בבניין שלהם. בדרך זו נציל חיים".

 


 

 


 

אולי יעניין אותך גם

תגובות

6 תגובות
  1. ד. ציוני

    כל הכבוד לאגף הרווחה של העירייה על הטיפול באומללי העיר. עכשיו נשאלת השאלה איזה אגף הוא הבזוי ביותר תחת הנהגתה של העבריינית המורשעת – אגף החינוך או אגף הרווחה?

  2. יעקב מהגן הנעלם ברחוב יהודה הלוי

    אני מוכן לחלק חלק מתנובת גינת הירק האורגנית שלי

  3. בזיון אמיתי

    אגף שירותי רווחה בעיריה פשוט לא מתפקד
    מדוע ראש העיר לא מזמנת לשימוע ופועחת בנושא??
    איפה מועצת העיר שתזעק על הבזיון

  4. א.א.חיפה.

    אכף הרווחה ואגף החינוך לא מתפקדים כי צומצם מספר העובדים. אי טפשר לתפקד. כדיש עומס עבודה ופוטרו או עזבו מחצית מהעובדים כך אי אפשר לנהל עיריה. לא אכפת לה מה הקורה בעיר. עינת קלוש. שם משפחתה ממש משקף את תפקודה הקלוש שלא עושה כלום. האוירה שם מדכא.איך. מצילים את חיפה מרוע הגזרה שאנו הבאנו על עצמנו .אנו בוחריה

  5. מאד פשוט

    הרקבון הכי גדול מתגלה באגף הרווחה
    לא צמצמו כלום, הם פשוט עסוקים בניירת ובמילוי דוחות במשרד הממוזג.. במקום בעבודה בשטח

🔔

עדכונים חמים מ"כלבו - חיפה והצפון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר