יעקב פינגולד (צילום: בועז כהן)
יעקב פינגולד (צילום: בועז כהן)

פינגולד: "כל הגורמים בעירייה ידעו ושיתפו פעולה"

עיריית חיפה הפילה על התאגיד העירוני אתו"ס את תיק החתונה שתוכננה להתקיים בהיכל הספורט ברוממה ביום שני בהשתתפותם של 1,000 איש, ויו"ר אתו"ס יעקב פינגולד עולה להתקפה: "כל הגורמים בעירייה וחלק מחברי המועצה ידעו על החתונה המתוכננת. כולם היו בסוד העניין. בעצם זה לא היה סוד - כולם היו בעניין"

פורסם בתאריך: 4.9.20 18:08

יו"ר דירקטוריון התאגיד העירוני אתו"ס יעקב פינגולד עולה להתקפה בעקבות תגובתה של עיריית חיפה לפרשת החתונה שאמורה היתה להיערך ביום שני בהיכל הספורט ברוממה. לטענתו, כל הגורמים הרלוונטיים בעירייה ידעו על החתונה המתוכננת וניסו לעזור לקיים אותה.

בעקבות הסערה שפרצה לאחר הפרסום הבלעדי ב"כלבו – חיפה והקריות" על כך שביום שני ישיא האדמו"ר מסרט ויז'ניץ הרב יעקב הגר את נכדתו פרל מלכה עם יוסף רבינוביץ', ועל כך שלאחר טקס החופה שייערך בשכונת רמת ויז'ניץ תוכננה להתקיים קבלת פנים חגיגית בהיכל הספורט ברוממה – שהוא מתקן עירוני – בהשתתפותם של כ-1,000 איש, פרסמה העירייה פוסט בדף הפייסבוק שלה אשר מטיל את האשמה על אתו"ס.

 

 

"אירוע התרבות (כך במקור; ב"כ) שתוכנן בהיכל הספורט, אשר נקבע על ידי אתו"ס ובתיאום עם אנשי קהילת ויזניץ' והמשטרה, בוטל לאור הערכת המצב שערך היום פיקוד המשטרה ולאור הפיכתה של חיפה לעיר כתומה", נכתב בפוסט, "כל האירועים ההמוניים המתוכננים יעברו בדיקה מחודשת והתאמות כנדרש, כבר בימים הקרובים".

"כל הגורמים בעירייה וחלק מחברי המועצה ידעו על החתונה המתוכננת, שיתפו פעולה וניסו לעזור לקיים אותה", אמר פינגולד ל"כלבו – חיפה והקריות", "האירוע תוכנן לפי תנאי התו הסגול ובאישור של משטרת ישראל. כל התהליך החל עוד לפני שחיפה הפכה לכתומה, והיום המשטרה ביטלה אותו. כולם היו בסוד העניין. בעצם זה לא היה סוד – כולם היו בעניין".

 


 

 


 

אולי יעניין אותך גם

תגובות

8 תגובות
  1. שובר וכל חבורת הפוצי מוצי לחרדים

    בודאי שידען הרי בטוח הזמינו את ראש העיר וסגניה
    כולם שם אלופי העולם בלברוח מאחריות ולבלשט אותנו במסרים ברשתות החברתיות
    מי שאחראי על התחרדות חיפה, על ההפקרות בשכונות האלו בקורונה, אוזלת היד בישיבה בגבעת השבשבת ועוד ועוד שימו מפתחות תתפטרו לא רוצים את הכניעה הזאת שלכם. בחר בכם הציבור החילוני ואתם רק עוסקים בריתוי הציבור החרדי הקיצוני.
    סגירת מתנס הדר העברתו לידי החרדים.
    נמאסתם עלינו. תתפטרו.

  2. משתמש אנונימי (לא מזוהה)

    עשרות מתים בשבוע במגפה והם מצטופפים יחד באולם רוממה תגידו הם אמיתיים???
    אחרכך מתפלאיםצשקוראים להם חייזרים באמת על איזו פלנטה חי הציבור הזה

  3. תושב

    ראשת העיר איבדה את קולי לעד
    לא נשכח ולא נסלח על ההפקרות שכולה משיקולים פולטים

  4. משתמש אנונימי (לא מזוהה)

    מאד מפריע לי פינגולד. השם שלו לא פיינגולד?
    זה הרי לא האיבר המוזהב.. או שכן?
    בכל אופן שילוט הענק שהוא תולה בכיכר קרית ספר,
    מי אישר את הדבר הזה בשכונת מגורים??
    מתי תיפסק השחיתות וההשחתה

  5. אחד

    אין חדש תחת השמש, קליש לא רואיה להיות ראש עיר. אולי כמרצה לתאוריות באדריכלות. היא פוליטיקאית קטנה שעושה יותר נזק מתועלת.
    כח ההצלה נמצא אצל חברי הקואליציה שרק הם יכולים להצילנו מעונשה של זאת. חברי קואלציה ,בבקשה אל תתנו יד למחדל המתמשך הזה. בסוף התמיכה בה תהיה לכם לרועץ. חבל

  6. חיפאי

    קליש נבחרה בקולות החרדים עכשיו הגיעה זמן התשלום. מזל שיש תקשורת שעוצרת את הבלגן הזה

  7. דין דין

    אפשר לחשוב אצל יהב זה היה אחרת הדתיים חברים בקואליציה ואסור להריז אותם ניסו לעשות את החתונה ללא ידיעת התושבים ולהגיד בדיעבד שלא ידעו.טומנים את הראש בחול.

🔔

עדכונים חמים מ"כלבו - חיפה והצפון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר