המסיבה במועדון הסליק, אתמול
המסיבה במועדון הסליק, אתמול

אמש: מסיבה המונית במועדון הסליק בחיפה

לא רק חרדים: מאות בליינים השתתפו אתמול בלילה במסיבה במועדון הסליק במרכז הכרמל ותועדו כשהם רוקדים בצפיפות, לא שומרים על מרחק ואינם חובשים מסיכות. לפי הנחיות משרד הבריאות לערים כתומות, מועדוני ריקודים אמורים להיות סגורים. יועד לוי מבעלי הסליק: "לא היתה מסיבה"

פורסם בתאריך: 9.9.20 10:35

אמש (שלישי), במקביל לחתונה רבת המשתתפים שנערכה ברמת ויז'ניץ, מאות בליינים רקדו במסיבה במועדון הסליק במרכז הכרמל בחיפה. יצוין כי לפי הנחיות משרד הבריאות לערים כתומות, מועדוני ריקודים אמורים להיות סגורים.

הסטורי באינסטגרם של בלייני ליין שלישי היפ הופ בסליק עבד שעות נוספות, עם סרטונים שמתעדים מספר עצום של בליינים רוקדים בצפיפות כשהם לא שומרים על מרחק של שני מטרים זה מזה ואינם חובשים מסיכות. הסרטונים שותפו על ידי המעורבים בליין, כמו התקליטן Jono_gram, ים סמדג'ה ותמיר בר.

יועד לוי, מבעלי הסליק, ככה לצפצף על ההנחיות?

"לא היתה מסיבה אתמול. היה ערב רגיל, והתקליטן עשה איזה קטע. החברים שלו רצו לצלם ולפרסם אותו. זה היה משהו של חצי דקה, וברגע שראינו שזה קורה פיזרנו את האנשים. לא היו הרבה אנשים במקום, הם רצו לעשות דאווין לחבר שלהם".

כמה אנשים היו?

"נראה לי שבסביבות 50".

 

 

זה לא בהתאם להנחיות משרד הבריאות לעיר כתומה.

"מה זאת אומרת? אני אומר לך משהו בערך, לא ספרתי".

המקום נראה צפוף מאוד.

"לא היו מאות אנשים, זו לא הסיטואציה. זה נראה ככה בצילום, אבל אלה כמה אנשים שמקיפים אותו. ברגע שראינו התקהלות העפנו אותם. אנחנו עושים מה שאנחנו יכולים, אבל זו מלחמה אין סופית. פתאום אנשים נעמדים ורוקדים, ואתה מושיב אותם ונלחם איתם ללא הפסקה. עשינו אתמול ניסיון כדי לראות איך עובדים ביחד עם הקורונה, והבנו שזה לא משהו שנמשיך בו. זה סתם כאב ראש. תקופה מבאסת".

עדכון (13:22): ל"כלבו – חיפה והקריות" נודע כי לאחר הפרסום זימנה משטרת ישראל את בעלי המועדון לשימוע בתחנת חיפה בחשד להפרת תנאי התו הסגול.

 

המודעה על המסיבה בסליק

המודעה על המסיבה בסליק

 


 

 


 

תגיות:

אולי יעניין אותך גם

תגובות

5 תגובות
  1. משתמש אנונימי (לא מזוהה)

    כן בטח כי השמאל הדגול המופלא שומר על ההנחיות כשהוא מקבץ יחד מאות ואלפי אנשיו לנופף דגלים ולצווח נגד נתניהו. בהפגנות בלפור נדבקו מאות.

  2. אמיתי

    הם מפרים את ההנחיות שם כבר שלושה חודשים טוב שנזכרתם בדיחה , כל המדינה הזאת בדיחה אחת רעה

  3. אמיתי

    מה עם הששון בר וכל המועדונים בעיר תחתית ? כולם מצפצפים ואחר כך מתפלאים שיש אלפי נדבקים ביום

🔔

עדכונים חמים מ"כלבו - חיפה והצפון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר