תקיעה בשופר (צילום: AP)
תקיעה בשופר (צילום: AP)

לא נתקעים בראש השנה בלי שופר

בגלל הסגר והבידוד יפקדו מעטים בלבד את בתי הכנסת. על מנת לאפשר את קיום מצוות שמיעת תקיעת שופר מציעה תנועת חב"ד ששליחיה יגיעו לבתים פרטיים ולחצרות ויתקעו בשופר. שליח חב"ד בשכונות קרית אליעזר וקרית אליהו יוסי ליפש מבטיח: "נבקר במאות בתים"

פורסם בתאריך: 16.9.20 12:52

תנועת חב"ד בחיפה מציעה לכל אדם שרוצה לקיים את מצוות שמיעת תקיעת שופר בביתו או בחצר הבית לעשות זאת ללא כל תשלום.

בהודעתה של התנועה לציבור נכתב: "נמצאים בבידוד? נמנעים מלצאת מהבית? לא נתקעים בלי שופר". המעוניינים מתבקשים לכתוב את פרטיהם באתר האינטרנט של חב"ד, ושליחי התנועה יגיעו אליהם. זאת ועוד, אנשי חב"ד יגיעו לגינות ציבוריות ולפארקים בחיפה ויקיימו גם בהם את מצוות שמיעת תקיעת שופר".

 

 

שליח חב"ד בשכונות קרית אליעזר וקרית אליהו יוסי ליפש: "כמדי שנה גם הפעם נגיע לבתיהם של אלו שאינם יכולים להגיע לבית הכנסת לשמוע תקיעת שופר. השנה, בשונה מהעבר, מספר האנשים שאינם יכולים לקיים את המצווה הוא גדול באופן משמעותי בגלל המגבלות שהשית עלינו משרד הבריאות בשל נגיף הקורונה, אשר יפחיתו את מספר המתפללים בבתי הכנסת. ברור לנו שרבים חוששים להגיע לבתי הכנסת למרות ההקפדה על הנחיות התו הסגול שמחייבות עטיית מסיכה ושמירה על מרחק".

בהנחה שתקבלו פניות רבות, האם תוכלו להיענות לכולם?

"אנחנו מבטיחים שנעשה את המקסימום. נבקר במאות בתים, ונשמח אם יצטרפו אלינו בעלי תקיעה שיוכלו לעזור לנו בקיום המצווה. גם הם מוזמנים להשאיר את פרטיהם באתר".

 


 

 


 

אולי יעניין אותך גם

תגובות

תגובה אחת

🔔

עדכונים חמים מ"כלבו - חיפה והצפון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר