ערכת המשחק למשפחות החרדיות
ערכת המשחק למשפחות החרדיות

העירייה מחלקת ערכות משחק למשפחות חרדיות

לרגל חג הסוכות תחלק עיריית חיפה ערכה אינטראקטיבית למשפחות חרדיות. מחזיק תיק התרבות התורנית מנחם קפלן: "אנחנו רוצים לעודד את האנשים להישאר בבית ולא לצאת החוצה". העירייה: "אנו מסייעים בכל השנה ובכל דרך לכל ילדי העיר"

פורסם בתאריך: 2.10.20 07:58

עיריית חיפה תחלק ערכה אינטראקטיבית למשפחות חרדיות לרגל חג הסוכות. הערכה מכילה משחק חווייתי לכל המשפחה, הספר "ילדים שואלים על עצמם" של הסופר חיים ולדר, דיסק למזכרת מאירוע סיום הש"ס, דיסק של אירועי חול המועד בשם "אנחנו וצאצאינו" וחוברת צביעה.

החלוקה תתבצע היום (שישי) בשעות 14:30-9:00 בשלושה מוקדים בו זמנית – במתנ"ס אתנחתא ברחוב בית"ר 6 בשכונת הדר, בישיבה לצעירים ברחוב הגליל 104 בנוה שאנן, ובבית הספר נתיבות משה בקרית שמואל. כדי להיצמד להנחיות משרד הבריאות נקבע כי החלוקה תתבצע בסבבים של שעות קבועות מראש בהתאם לשמות המשפחה. בעירייה טוענים כי מטרתה של היוזמה היא לעודד ולהקל על המשפחות המצויות בסגר, שרבות מהן לא מחזיקות בטלוויזיה או במחשב.

 

 

חבר מועצת העיר ומחזיק תיק התרבות התורנית מנחם קפלן מסיעת דגל לתושב: "בדרך כלל אנו מקיימים אירועי תרבות ומופעים, אך בעת הזו אי אפשר לקיימם. מכיוון שרבים מהאנשים נמצאים בבית, בין אם בבידוד ובין אם הם חולים, ומכיוון שמדובר במשפחות ברוכות ילדים, אנחנו רוצים לעודד אותם להישאר בבית ולא לצאת החוצה – זאת המטרה שלנו. בערכה יש חוברת שמתריעה על הקורונה ומפרטת את סכנותיה, ומשחק מונופול חיפאי. כך אנו נותנים לאנשים את חוויית התרבות התורנית בסוכה במסגרת המשפחה הגרעינית".

מעיריית חיפה נמסר: "העירייה מסייעת בכל השנה ובכל דרך לכל ילדי העיר. בחודש שעבר, בתחילת שנת הלימודים, חולקו חוברות למידה מושקעות לתלמידי חיפה החילונים. מאז פרוץ הקורונה חילקה העירייה מאות מחשבים לתלמידים ממשפחות יהודיות וערביות שידן אינה משגת. לקראת סוכות ולנוכח הסגר שעליו החליטה הממשלה חולקו ערכות משחק צנועות לילדים חרדים. נמשיך לתרום בכל דרך למען כל הילדים בחיפה, ללא הבדל גזע או דת, כיאה לעיר שמקדשת חיים משותפים המבוססים על סובלנות ועל קבלת האחר".

 


 

 


 

תגיות:

אולי יעניין אותך גם

תגובות

14 תגובות
  1. בושה

    תושבי חיפה דורשים ועדה קרואה
    עירית חיפה ירדה מהפסים. מחלקים ערכות ומתנות לציבור שמפר שיטתית את ההנחיות ויצר בעיר תחלואה ענקית ומאפשרים לו הלאה להפר בלי אכיפה. שום ערכה לא תעזור. צריכים לקבל קנסות אבל המשטרה בהנחיית הקואליציה החרדית מפחדת לפעול ראינו את זה עם חתונת הענק בויז'ניץ. כולאים אותנו בהסגרים בגלל הפחד חודשים לפעול

  2. שורה תחתונה ברורה - אבדון של בורות, נחשלות וטפילות

    חיפה מתחלקת לשתי אוכלוסיות:
    זו שמשלמת ארנונה ומקצצים לה בתרבות ובחינוך
    וזו שלא משלמת ארנונה ומקבלת מחשבים חינם.
    המסקנה לאוכלוסיה חזקה:
    תמונת ראי לממשלה ואובדן המדינה

  3. סייל

    מבצע חיסול. העבריינית המורשעת וגרורותיה מכרה את חיפה למהגרים מבני ברק תמורת אתנן פוליטי.

  4. דבי

    יוזמה ברוכה. למרות שאני חילונית נראה לי שכל מה שיכול להקל במעט מהסגר – מבורך.

  5. הציבור החרדי בחיפה הכי ממושמע בארץ

    להסתובב ברחוב מיכאל,חרמון,שילוח,גאולה,עקיבא ופשוט להתרשם מהאוכלוסייה החרדית שם שמתינוקות עד קשישים כולם ללא יוצא מכלל כולם עם מסיכות!
    נכון האירוע בויזניץ היה חמור אבל גם שם חדי העין ישימו לב שכולם עם מסיכה(מה שלא מוריד כמובן מחומרת האירוע)אבל להבדיל מאירועים של מגזרים אחרים שמפצפים על החוק עד הסוף.
    שאר האוכלוסייה בחיפה חלק עם מסיכות,חלק בלי,מניחים בכאילו.מזכיר את בעלי הכלבים שמסתובבים בבוקר עם הכלבים ועם שקית ניילון,לפעמים מרימים את הצואה ולפעמים ממשיכים ולא מרימים כאילו לא שמו לב…ככה אנחנו ישראלים תחמנים שבמקרה של הקורונה דופקים את עצמם.

  6. תיקון טעות לתגובה קודמת

    חלק מבעלי הכלבים כמובן,חלק אחר שומרי חוק ומרימים תמיד:)

  7. שימי

    לו היו מחלקים לערבים , לדרוזים , לצרקסים , לאסירים ולמחבלים הייתם אומרים יפה מאוד , ושמחלקים ליהודים שומרי מצוות אתם נגד , צבועים נמאסתם ! עינת תמשיכי להיות ראש העיר של כולללללם ואל תתרשמי מהצבועים שמלכתחילה היו נגדך

  8. משתמש אנונימי (לא מזוהה)

    גועל נפש, מגזר שצריך הלקאות וקיצוצים, המגזר הדתי מרים את הראש ואנחנו בדרך למדינת הלכה, צריך להעיף אותם מהממשלה כמה שיותר מהר !

  9. ג.ת

    לו היו מחלקים לערבים, לחילוניים, למסורתיים וגם לחרדים היינו משבחים
    אבל מחלקים רק לחרדים!
    מדוע?

  10. אופיר

    כמה רשעות!
    אם היו מחלקים לילדים חילונים חוברות צביעה וקישוטי סוכה לא היתה כתבה ואף אחד לא היה יודע את זה, ובטח לא היה כעס
    אסל לתת ליחדים חרדים? חס וחלילה
    אתם צבועים ומגלגלי עיניים, נאורים מגעילים
    חיים בעיר מגעילה, פוליטיקלי קורקטית ונאורה רק כשזה מתאים לישבן שלכם
    הלוואי שבחיפה יהיה רוב חרדי, א שים טובים וצנועים
    הטובים ביותר שקיימים!

  11. גדי

    לציבור החילוני יש פסטיבל הסרטים ….מופעים ….תיאטרון …..אז לחרדים הביאו מתקציב התרבות התורנית משהו ……אתם לא שמים לב כבר מה קרה לנו ……

🔔

עדכונים חמים מ"כלבו - חיפה והצפון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר