שלט הפרסום בכניסה למנהרות הכרמל מנוה שאנן
שלט הפרסום בכניסה למנהרות הכרמל מנוה שאנן

שלט הפרסום שהורס את לילותיהם של תושבי נוה שאנן

בשאילתה שהגיש חבר מועצת העיר אלי בן דיין לראש העיר עינת קליש רותם הוא מציף בעיה של תושבים רבים בנוה שאנן: שלט פרסום אלקטרוני בכניסה למנהרות הכרמל "שהוקם מול חלונות בתיהם והפך עבורם את הלילה ליום"

פורסם בתאריך: 25.11.20 17:59

שלט פרסום אלקטרוני בכניסה למנהרות הכרמל בנוה שאנן גרם לחבר מועצת העיר אלי בן דיין מסיעת הליכוד להגיש שאילתה לראש העיר עינת קליש רותם. "במנהרות הכרמל הוקם לפני כמה חודשים שלט מואר מול רחוב ניסנבוים 12 בשכונת נוה שאנן", כתב בן דיין בשאילתה, "השלט הענק הוקם מול חלונות בתיהם של תושבים הצופים לכיוון הגרנד קניון, והדבר הפך את הלילה ליום בכל האזור. לדאבונם של תושבים רבים, האור החזק חודר לבתיהם, מפריע להם לישון בלילה ומהווה פגיעה קשה באיכות חייהם".

בשאילתה מבקש בן דיין מענה לכמה שאלות "על מנת שנוכל לסייע לתושבים במצוקתם": איזה רישיון ניתן להפעלת השלט ומיהם הגורמים שבחנו את מיקומו? מהי המדיניות של עיריית חיפה בנוגע לשלטים מוארים? האם נבחנה אפשרות הפגיעה בתושבים טרם קבלת האישור, ואם כן – האם ניתן לקבל את חוות הדעת? האם ניתן לייצר פתרון הנדסי או תכנוני שימנע ככל שניתן מהאור החזק להגיע לבתי התושבים? והאם ניתן להתחשב ברצונות התושבים ולבחון חלופות אחרות?

 

 

בן דיין אמר ל"כלבו – חיפה והקריות": "במפגש של תושבים עם חברי סיעת הליכוד במועצת העיר שהתקיימה בזום הוצגו בפנינו מספר רב של נושאים, ואחת מהסוגיות שהועלו על ידי תושבים מנוה שאנן היה נושא השלט. תושבים טוענים שהשלט מקרין אור חזק ושהוא דולק בשעות הלילה. האם מישהו בחן את המשמעויות של זה על חייהם של התושבים? העירייה צריכה לתת להם פתרון. אולי אפשר למצוא לכך פתרון הנדסי או טכנולוגי?".

 

אלי בן דיין (צילום: בועז כהן)

אלי בן דיין (צילום: בועז כהן)

 


 

 


 

תגיות:

אולי יעניין אותך גם

תגובות

13 תגובות
  1. אחד המפרסמים על השלט

    מצטער, שילמתי ימבה כסף על הפרסום בשלט הזה, זו בעיה שלכם שבחרתם לגור במקום כזה חרא. תסגרו את התריסים וזהו.

  2. הגאון מוילנה

    אפשר לחסום התאורה על ידי קיר מוגבה בזוית המתאימה בדיוק כמו קירות סיכוך רעש בכביש בין עירוני הסמוך לישוב

  3. מה עם השלט בככר קרית ספר במוריה?.?

    גם השלט הענק בככר קרית ספר הוא מטרד אור לכל הסביבה וולגרי הגיע זמן להעיף אותו

  4. אלפא אוהב קרינה

    עוד פעם השטויות של איריס בונדר ?????? השלט לא מפריע לאף אחד , ומי שמפחד מקרינה מהשלט שיסגור את התריסים בלילה כדי שלא יתעורר עם הציפורים בחמש בבוקר ….. מספיק עם הצילומים מפלאפון עם חשיפה מוגזמת …… במציאות בקושי רואים את השלט … לא יותר מהפנסים של אורות הדרך בכביש רופין…….

  5. דין דין

    ומה עם השלט הענק על האודיטריום במרכז הכרמל שמסנוור את הנהגים שבאים ממוריה למרכז?

  6. תושב האזור

    פוליטיקה פוליטיקה פוליטיקה ועדיין השלט הזה הוא מטרד כמו השלט מול האודיטוריום ובכיכר ספר…
    קל לצעוק לדבר ולהתלונן … חברים צריך לפעול לפעול … תחתימו עצומה ותראו שאף אחד מהאזור לא משתף פעולה… בעייה שלהם שאני ניסיתי לפעול בנדון לגבי השלט הראשון תושבי האיזור לא התייחסו.. בתיאבון תאכלו מה שבישלתם…

  7. גם אלי וגם דיין, מפוצץ!

    יש שלט במרכז חורב, על הקניון המזמבר, עם התכנון זמבורה! מה איתו, עם השלט! אין צורך בשלטים כאלה בחיפה. מה, אנחנו גרים בכבישים מרכזיים כמו בכניסה לעורף תל אביב. פרסום החוצות, והפרסום בטלוויזיה ובעיתונות הורס לנו את החיים. מי צריך את כל התקשורת הזו, שנלחמת רק עבור הרייטינג! מי ? כל ……

  8. שאול

    מה עם רכבת ישראל שהנהגים שלה צופרים ב4 בבוקר כאילו הם בפקק באילון זה מטרד והכל בגלל שפקח לא מחליף להם את הרמזור

  9. כרמליסטית

    אולי חמתה של קליש צריכה להגיש את השאילתה. נראה שרק לה מותר לשנות דברים בנוף החיפאי…

🔔

עדכונים חמים מ"כלבו - חיפה והצפון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר