זירת התאונה (צילום: דוברות איחוד הצלה)
זירת תאונה (צילום: דוברות איחוד הצלה)

הולך רגל נפצע קשה מפגיעת אופניים חשמליים בהדר

רוכב אופניים חשמליים פגע בהולך רגל כבן 45 ברחוב החלוץ בשכונת הדר בחיפה. לאחר טיפול רפואי שכלל חבישות, קיבועים, עצירת דימומים, הרדמה והנשמה פונה הפצוע לקריה הרפואית רמב"ם. רוכב האופניים לא נפגע

פורסם בתאריך: 2.12.20 14:41

הולך רגל כבן 45 נפצע באורח קשה מפגיעה אופניים חשמליים ברחוב החלוץ בשכונת הדר בחיפה. צוותי הרפואה של איחוד הצלה העניקו לו סיוע ראשוני, והוא פונה על ידי ניידת טיפול נמרץ של מד"א לקריה הרפואית רמב"ם. רוכב האופניים לא נפגע.

שאול כחלון, חובש ביחידת האופניים החשמליים של איחוד הצלה: "הולך הרגל נפצע קשה והיה ללא הכרה. הוא פונה לבית החולים כשהוא סובל מחבלות ומפציעות בראשו".

חובש בכיר במד"א דניאל עבדלחק: "הפצוע סבל מחבלת ראש קשה והיה מחוסר הכרה. הענקנו לו טיפול רפואי מתקדם ומציל חיים שכלל חבישות, קיבועים, עצירת דימומים, הרדמה והנשמה, ולאחר מכן העלינו אותו לניידת הטיפול הנמרץ ופינינו אותו לבית החולים".

 


 

 


 

אולי יעניין אותך גם

תגובות

3 תגובות
  1. מקור השם עבדלחק

    עבדלחק הוא שם מוסלמי שפירושו בערבית הוא "עבדו של האמת". מאחר שבמסורת המוסלמית "אמת" הוא אחד השמות של האל, שם משפחה זה הוא למעשה מקבילו של השם המקראי עובדיה. פירוש המילה חק בקוראן הוא "אמת", אבל כוונה היא לאל, על פי הפסוק "אללאהו אלחק" ("אללה הוא האמת").

    יהודים שחיו בארצות מוסלמיות אימצו שמות וביטויים ערביים לעיתים קרובות. בחלק מהמקרים, שם המשפחה ייפתח בתחילית העברית 'בן'. במאה ה-14, השם עבדלחק מתועד כשם משפחה יהודי עם הרב אהרון עבדלחק הרופא ממאיורקה, ספרד, המוזכר במכתב מ-13 באוקטובר 1382, שבו יורש העצר דון חואן מצווה על בני הקהילה היהודית במאיורקה לאפשר לעבדלחק לעסוק רק ברפואה ולפטור אותו מכל חובה אחרת כלפי הקהילה.

  2. רוזנצוייג גבריאל

    אופניים חשמליים ככלי רצח חוקי שמקסימום ניתן לפעול נגדו כרשלנות ולא כרצח בכוונה תחילה.
    אקדח חוקי עם רשיון חוקי להרוג ולפגוע ללא יכולת אכיפה.

🔔

עדכונים חמים מ"כלבו - חיפה והצפון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר